W Polsce zdecydowana większość osób na co dzień ma dostęp do internetu i aktywnie z niego korzysta, nie tylko przeglądając media społecznościowe, ale także wiele innych serwisów. Czy mając swój biznes, nawet ten dobrze prosperujący, można przymknąć oko na promocję w sieci?
Nie, każda firma powinna posiadać swoją stronę internetową. Wielokrotnie spotykamy się z opinią przedsiębiorców, że ich działalność funkcjonuje bardzo dobrze, mają zadowalające zyski, a nowi klienci znajdą ich bez problemu i promocja nie jest priorytetem. Oczywiście priorytetem być nie musi, jednak dlaczego świadomie odbierać sobie dodatkowe możliwości oraz przychody, a także oddawać pole konkurencji, która dotrzymuje kroku zmianom technologicznym oraz tendencjom na rynku?
W tym artykule postaramy się przedstawić argumenty, dlaczego serwis www jest niezbędny dla Twojej firmy.
Globalny zasięg
Wizytówka Twojej firmy obejmie zasięgiem cały świat, nie ma tutaj żadnych ograniczeń. Jeśli swoje produkty kierowałeś do lokalnych odbiorców, w tym przypadku zwiększa się szansa na sprzedaż, ponieważ do oferty mogą dotrzeć klienci z całego kraju. W wyszukiwarce Google z pewnością znajdziesz też konkurencyjne firmy, więc dlaczego nie zacząć walczyć o dodatkowe zamówienia? Nie ma również przypadku w tym, gdy przedsiębiorcy decydują się na strony internetowe w kilku wersjach językowych. Zwielokrotnia to bowiem możliwości zarobku, poprzez kontakt z zagranicznymi odbiorcami.
Wiarygodność firmy
Obecnie z dużą konkurencją do czynienia mają firmy w praktycznie każdej branży. Ważną rolę odgrywa zatem wiarygodność i wizerunek poszczególnych podmiotów. Dzisiaj klienci zanim zdecydują się na kontakt i ewentualne skorzystanie z oferty, szukają w internecie opinii o przedsiębiorcy, a brak swojej witryny bardzo często odrzuca potencjalnego zainteresowanego. Odbiorcy na pierwszym miejscu stawiają tych, którzy posiadają atrakcyjną wizytówkę lub sklep internetowy z opisem produktów, ponieważ to podnosi wiarygodność przedsiębiorcy. Dobrze przygotowana strona, z przydatnymi informacjami, zdjęciami, danymi kontaktowymi, czy przykładowymi realizacjami, winduje w górę szanse na nowego kontrahenta. Można to porównać do biura lub sklepu stacjonarnego, dobrze zaprojektowanego i wyposażonego, które błyskawicznie pracuje na to pierwsze, najważniejsze wrażenie.