Strony internetowe Chojnice
Wysokiej jakości strona internetowa firmy jest szansą na spory rozwój i zdobycie kawałka biznesowego tortu w swojej branży.
Od kilku lat każdy biznes w znacznym stopniu postępuje w kierunku internetu. Z chęcią pomożemy Ci w budowaniu marki nie tylko w Chojnicach, ale i w całym kraju.
Strona internetowa dla firmy z Chojnic
Bardzo nam miło, że odwiedziłeś stronę naszej agencji.
Oznacza to, że trafiłeś tutaj poprzez wpisanie frazy w wyszukiwarce Google (np. Strony internetowe Chojnice), bądź też nasza praca została doceniona przez któregoś z klientów Studio113, co jeszcze bardziej nas cieszy.
Odpowiednia kolorystyka, szybkość działania i wartościowy content to aspekty, którymi można się wyróżnić wśród rosnącej konkurencji. Sprawdź naszą ofertę!
Rodzaje stron internetowych oraz ich rozwój - firmy, instytucje, spółki akcyjne w Chojnicach
Najczęściej spotykana forma strony internetowej wśród firm z Chojnic. Dzięki niej można w pełni prezentować swoją ofertę oraz produkty, a także regularnie komunikować się z odbiorcami, np. w postaci prowadzonego bloga, pomagającego nie tylko budować wizerunek marki, ale i proces pozycjonowania w wyszukiwarce.
Strona internetowa, która praktycznie wszystkie swoje materiały wyświetla na jednej podstronie. Witryna jest podzielona na kategorie tematyczne, które przegląda się po przewijaniu w dół (hasła reklamowe, usługi, dane kontaktowe itp.).
Należy do prostszych witryn, ze zdecydowanie mniejszą ilością treści.
Podobna witryna do One Page, jednak ze zdecydowanym nastawieniem na reklamę konkretnej usługi, produktu, koncertu, czy innego wydarzenia. Dominują przede wszystkim hasła, slogany i podstawowe wiadomości, które mają skłonić odbiorcę do kontaktu, wysłania wiadomości, czy też dokonania zakupu.
Bardzo rozbudowana struktura strony internetowej, przede wszystkim dla instytucji, klubów sportowych i innych podmiotów, zainteresowanych regularną publikacją dużej ilości wiadomości, artykułów, recenzji, zdjęć, filmów itp.
Rozbudowany system sprzedaży, przeznaczony dla firm ze sporą ilością produktów. Pozwala na uporządkowane prowadzenie sklepu online, często również jako osobna zawartość stacjonarnego sklepu. Sprzedaż w sieci pozwala na dotarcie do klientów z różnych stron Polski i świata.
Czynność, której potrzebuje każda strona internetowa, jeśli chce być widoczna w wyszukiwarce Google i pozyskiwać klientów. Pozycjonowanie wymaga regularnej pracy, polegającej na promocji wybranych przez siebie zagadnień (fraz kluczowych), m.in. pod postacią tworzonych treści na swojej stronie, czy sklepie internetowym.
Jakie są korzyści z posiadania strony?
- CMS - system zarządzania treścią jest najwygodniejszą formą prowadzenia strony internetowej, bo z poziomu specjalnego zaplecza dla administratorów. Poprzez system w wygodny sposób tworzy i publikuje się nowe treści oraz materiały, a także edytuje dotychczasową zawartość.
- RWD - responsywność (Responsive Web Design) to technika potrzebna każdej witrynie. Budowanie stron w zgodzie m.in. z takimi standardami, pozwala użytkownikom poprawnie wyświetlić całą zawartość na każdym urządzeniu, bez znaczenia na wielkość ekranu laptopa, komputera stacjonarnego, smartfona, czy tabletu.
- Oszczędności - strony www są dość szybko zwracającymi się inwestycjami, bowiem ich zasięg jest znacznie szerszy i długotrwały, aniżeli jest to w przypadku tradycyjnych metod reklamy. Działania w sieci można potraktować jako całodobowego przedstawiciela handlowego, który sprowadza kontrahentów o każdej porze i z różnych regionów.
- Reklama firmy - jeśli prezentuje wysoką jakość - może być najlepszą formą budowy marki. Internet jest głównym źródłem pozyskiwania klientów. Im więcej profesjonalnych treści i materiałów, tym większa szansa na wygranie z konkurencją i powiększanie swojej bazy kontrahentów. Regularna praca pozwoli na wykorzystywanie całego potencjału biznesu.
- Widoczność - na stronę Twojej firmy czekają użytkownicy wyszukiwarki. O tym, jak często odbiorcy znajdą Twój adres firmy, zdecyduje m.in. pozycjonowanie, czyli regularna praca pod określone zagadnienia. To nie tylko czynności typowo pod wyszukiwarkę, ale i w ten sposób pokazujemy klientom, że dane miejsce w wynikach wyszukiwania nie jest przypadkowe.
- Kontakt z klientem - dzięki stronie internetowej i różnym kanałom komunikacji, firma może być bliżej swoich klientów. To zwiększa ich komfort zwłaszcza, jeśli struktury są dopasowane do oczekiwań i preferencji użytkowników - zarówno pod kątem wizualnym, jak i technicznym. Jeśli wszystkie aspekty są dopracowane, to szansa na zadowalającą konwersję jest duża.
- Budowa zaufania - firma poprzez stronę może budować wizerunek eksperta w branży i budować wśród obecnych oraz przyszłych klientów zaufanie. Sporą wartością jest uporządkowana i wartościowa witryna, z której można dowiedzieć się szczegółów dotyczących przedstawianej oferty, a także wiele innych, unikalnych treści. Buduje to wiarygodność firmy.
Firmowe strony Studio113
to:
Od
Miesięczna płatność
Od
Jednorazowa płatność
Opieka techniczna od
Miesięczna płatność
-
Większość klientów ocenia, że prezentacja wizualna wpływa na ich zakupy
-
Ponad połowa internautów uważa, że brak mobilnej wersji strony to lekceważenie klienta
-
Pierwsza ocena klienta jest związana z szatą graficzną strony internetowej
-
Niemal połowa potencjalnych klientów wychodzi, jeżeli strona nie zachęca i jest mało intuicyjna
-
Większość klientów uważa, że wygląd strony internetowej wpływa na wiarygodność
Jak rozpoczyna się współpraca z klientem? Przede wszystkim od rozmowy. Z niej możemy ustalić jakie są oczekiwania, potrzeby i możliwości klienta oraz jak wygląda konkurencja w jego bezpośrednim otoczeniu.
Do tego bardzo przydatne staje się wypełnienie tzw. briefa, czyli ankiety z zagadnieniami dotyczącymi przyszłego projektu. Zebranie garści informacji znacznie usprawnia przygotowanie oferty i warunków współpracy.
- Rozmowy z klientem, poznanie oczekiwań i możliwości, wypełnienie briefa
- Zaproponowanie oferty współpracy i zawarcie umowy
- Otrzymanie od klienta materiałów dotyczących firmy, które pomogą przy projekcie
- Budowa strony internetowej
- Ocena projektu
- Wprowadzanie ewentualnych poprawek i końcowa optymalizacja
- Zakończeniu projektu i podłączenie witryny pod docelową domenę
Jakie funkcjonalności i standardy mogą się znaleźć na stronie?
-
fotogalerie
-
kilka wersji językowych
-
Google Analytics
-
Google Search Console
-
optymalizacja SEO
-
kopia zapasowa strony
-
domena
-
hosting
-
formularze
-
przyjazne linki URL
-
system CMS
-
RWD
-
konta pocztowe
-
mapa dojazdu
-
newsletter
-
system rezerwacji
-
system płatności
-
system sprzedaży
-
sklep internetowy
-
moduły społecznościowe
-
blog
-
SSL
-
komentarze
-
wyszukiwarka
-
czat dla klientów
Strony internetowe dla Twojego biznesu w Chojnicach
Chojnice i okolicą to piękne tereny turystyczne, ale i atrakcyjne miejsce do rozwoju biznesu.
Jeżeli chcesz rozwijać skrzydła i pozyskiwać coraz więcej kontrahentów - nie tylko z Chojnic, ale i całego kraju, to budowa nowej strony internetowej zdecydowanie może się do tego przyczynić.
Firmy w Chojnicach mają jeszcze spore pole do działania w tym zakresie, co jest znakiem, że potencjał pomorskich biznesów nie został jeszcze w pełni wykorzystany.
Chcesz zwiększyć widoczność swojej firmy w sieci? Zadzwoń do nas, wypełnij briefa, albo wyślij wiadomość e-mail. Porozmawiamy o Twoim biznesie i jego możliwościach, aby przygotować najbardziej optymalną ofertę współpracy.
Nasze biuro znajduje się w niezbyt dużej odległości od Chojnic, dlatego chętnie przyjedziemy porozmawiać o szczegółach osobiście. Warto dodać, że swoją opiekę techniczną zapewniamy przez cały czas, co jest gwarantem kontroli i rozwoju Twojej firmy w internecie!
Chojnice - strony internetowe promocją miasta, firm i biznesu
Chojnice dla biznesu
Chojnice to nieźle rozwinięte, około 40-tysięczne miasto w województwie pomorskim i w malowniczym regionie - Borach Tucholskich. Stanowi bazę do wypadów w inne rejony Kaszub, stąd też co roku pojawiają się tam liczne grupy turystów, m.in. z Niemiec. Wśród atrakcji są chociażby park wodny, czy też pobliskie ośrodki wypoczynkowe w Charzykowach przy Jeziorze Charzykowskim. Chojnice znane są również z prezentujących niezły poziom klubów sportowych. Należy tutaj wspomnieć np. o piłkarskiej Chojniczance Chojnice, czy futsalowym zespole Red Devils Chojnice.
W mieście funkcjonuje niemal cztery tysiące firm, które śmiało mogą zdobywać nowych kontrahentów nie tylko w swoim regionie, ale i całym kraju. Aby jednak do tego doprowadzić, strony internetowe przedsiębiorstw muszą prezentować najwyższy poziom i zauważamy pod tym kątem jeszcze spore rezerwy. Warto odnotować, że w Chojnicach działa klub biznesu, zrzeszający wiele mniejszych i większych przedsiębiorców.
Zaczynaliśmy w Polsce, a z biegiem lat rozwinęliśmy zespół, biura oraz portel klientów na terenie całej Europy. Pracowaliśmy m.in. w Niemczech, Słowacji, Węgrzech, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Belgii, czy Hiszpanii.