Witaj! Bardzo się cieszymy z Twoich odwiedzin na naszej stronie, bo jest to znak, że najprawdopodobniej trafiłeś tutaj dzięki wpisaniu w Google frazy "strony internetowe Świecie", albo Studio113 zostało Ci polecone do współpracy przez któregoś z naszych zadowolonych klientów, co tym bardziej nas satysfakcjonuje.

Sukces biznesu niejednokrotnie bazuje na tym, na jakim poziomie firma prezentuje się w sieci. Stąd też w dobie rozwoju technologii, podstawowym narzędziem komunikacji z klientami stały się strony internetowe. Posiadanie takiej wizytówki to krok do przodu, niezależnie od tego, czy firma jest nowa, czy też funkcjonuje na rynku od wielu lat.

Chętnie pomożemy w budowie Twojego biznesu w internecie!

Strony internetowe Świecie

Strony internetowe Świecie

Świecie solidnie prezentuje się pod względem przemysłowo-gospodarczym. Jak natomiast firmy wizerunkowo odnajdują się w internecie?

Miejscowość z województwa kujawsko-pomorskiego liczy około 25 tysięcy mieszkańców. W rankingu zamożności miast powiatowych w Polsce, jest bardzo blisko ścisłej czołówki, w okolicy 20. miejsca. Duża w tym zasługa m.in. kilku dużych, dobrze rozwiniętych zakładów przemysłowych i całego środowiska gospodarczego. Wiele firm świadczy usługi i eksportuje towary do innych krajów Europy, w tym Niemiec, Turcji, Wielkiej Brytanii, Włoch, czy Danii. Spora liczba przedsiębiorców funkcjonuje bardzo prężnie, ale czy równie dobrze prezentują się strony internetowe firm? Postanowiliśmy sprawdzić, jak rynek pod tym kątem wygląda.

Rezultaty naszej analizy wskazują, że nie w każdym przypadku właściciele poszczególnych podmiotów zwracają uwagę na promocję w sieci. W internecie nie znaleźliśmy bowiem blisko 50% aktywnych biznesów. Nie jest to bardzo zły wynik, patrząc na wyniki innych regionów, jednak nie zmienia to faktu, że wiele lokalizacji może się jeszcze rozwinąć.

W naszym zestawieniu jedną z najmniej promowanych jest branża budowlana, gdzie blisko 60% firm nie posiada swojej strony internetowej. Nieco mniej, ale nadal sporo - 50%, nie znajdziemy szczegółowych informacji na temat działalności spedycyjnej i transportowej, podobnie jak np. gastronomii oraz - co ciekawe - placówek medycznych. Tradycyjnie w internecie na ekranach monitorów, czy na urządzeniach mobilnych, doszukamy się wszystkich miejskich instytucji i placówek oświatowych, jednak w większości przypadków są to stare serwisy lub mało estetyczne i warto byłoby zastanowić się nad ich poprawą. Grupę tych przedsiębiorców, którzy w mniejszym lub większym stopniu postawili niegdyś na wizytówki, oceniliśmy pod względem technicznym i graficznym. W naszej ocenie, ponad 60% stron internetowych świeckich firm jest w niezbyt dobrej kondycji, co nie przyciąga oka potencjalnego klienta i nie przekonuje do skontaktowania się, bądź złożenia zamówienia.

Jesteśmy przekonani, że biznes w Świeciu może jeszcze bardziej rozwinąć skrzydła, jeśli właściciele przekonają się, że przyszłością jest internet. Świadome, przygotowane działania mogą bowiem przynieść dobre rezultaty, nie tylko te wizerunkowe, ale i w postaci zwiększenia przychodów. Wiarygodność trzeba budować również w sieci, ponieważ teraz to tam większość usług skupia się na zdobywaniu klientów, również spoza najbliższego regionu.

Rodzaje stron internetowych dla firm, instytucji i spółek

  • Wizytówka - najbardziej optymalny rodzaj strony dla każdego biznesu. Można na niej w szczegółowy sposób przedstawić swoją ofertę oraz inne materiały i rozbudowywać witrynę o unikalne treści, np. poprzez firmowy blog.
  • One Page - w tym typie witryny nacisk kładzie się na podstawowe przedstawienie oferty oraz treści, które zmieszczą się na stronie głównej. Kategorie strony pojawiają się jedna pod drugą, wystarczy tylko "scrollować" w dół.
  • Landing Page - podobna forma do Landing Page, jednak z nastawieniem na reklamę konkretnej usługi, produktu, bądź wydarzenia. Wszelkie treści oraz hasła sprowadzają się do przekonania potencjalnego klienta, aby ten wykonał jakiś ruch - dokonał zakupu, wypełnił formularz, czy skontaktował się w inny sposób.
  • Portal internetowy - najbardziej rozbudowany rodzaj strony, przeznaczony głównie dla instytucji, agencji informacyjnych, placówek edukacyjnych i klubów sportowych. Portal jest przygotowany pod sporą liczbę publikowanych wiadomości każdego dnia i ich czytelne wyświetlanie.
  • Sklep internetowy - priorytetowy system, jaki należy wdrożyć przy zamiarze sprzedaży produktów w sieci. Pozwala odpowiednio zorganizować pracę - w tym płatności online, kontrolować liczbę dostępnych produktów, analizować sprzedaż, a także szeroką dostępność treści przy każdym produkcie, wpływających korzystnie również na widoczność w wyszukiwarce.
  • Pozycjonowanie - dobrze wykonana strona internetowa jest pierwszym krokiem do promocji firmy w sieci. Kolejnym to pozycjonowanie, czyli promowanie swojej wizytówki w wyszukiwarce, m.in. poprzez tworzenie treści.

Jakie są korzyści z posiadania strony?

  • CMS - system zarządzania treścią jest przyjazną formą z punktu widzenia administratora. Dzięki temu można szybko oraz intuicyjnie korygować dotychczas opublikowane treści i materiały, a także tworzyć nowe poprzez dostępny panel.
  • RWD - tzw. responsywność to jedno z priorytetowych wytycznych, jakie muszą się znaleźć na stronie internetowej. Wówczas treści są bezproblemowo wyświetlane na każdej wielkości ekranu - komputera stacjonarnego, laptopa, smartfona, czy tabletu.
  • Oszczędność - strona internetowa jest dobrą, działającą całą dobę inwestycją, dzięki której możliwe jest zoptymalizowanie wszelkich wydatków na marketing. Odpowiednio prowadzona witryna może znacząco przewyższyć liczbę zapytań klientów, od tych pozyskanych przez inne narzędzia reklamowe.
Strony internetowe Świecie
Strony internetowe Świecie
  • Promocja firmy - działania w sieci powinny stać się głównym źródłem reklamy Twojej marki. Konkurencja nie bagatelizuje tej możliwości, bowiem drzemie w niej ogromny potencjał. Opracowany plan działań zdecydowanie pomoże zdobywać klientów poprzez stronę internetową.
  • Widoczność - nowy projekt oczywiście pojawi się w wynikach wyszukiwarki Google. Im wyższa jakość serwisu i systematyczna, ciągła praca chociażby nad treściami, tym otwierają się coraz większe możliwości pozyskiwania kontrahentów i zwiększania zysków, niezależnie od pory.
  • Kontakt z klientem - przemyślana wizytówka firmy to także wygoda i szacunek do klienta. Warto uwzględnić zachowania, preferencje i oczekiwania odbiorców, bo to dla nich funkcjonuje strona internetowa. Im bliżej spełnienia wytycznych, tym większe zadowolenie użytkowników.
  • Budowa zaufania - zaufanie i wiarygodność w branży buduje się m.in. poprzez publikowanie unikalnych treści - poradników, artykułów, recenzji, czy wskazówek. Jeśli przy każdej usłudze lub produkcie pojawia się seria cennych informacji, to może być to wskaźnik wyróżniający się od konkurencji, budujący wizerunek i rozpoznawalność wśród klientów.

Rodzaj współpracy i obsługa klienta

Jak rozpoczyna się współpraca z klientem?

Cały proces rozpoczyna się od rozmów z klientem, poznając możliwości, oczekiwania i wizję rozwoju. Dodatkowo prosimy o wypełnienie briefa, czyli ankiety ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi przyszłego projektu. Pozwoli nam to przygotować najbardziej optymalną ofertę budowy witryny.

Po podpisaniu umowy rozpoczynamy prace związane z budową strony internetowej. Aby wszystko przebiegło pomyślnie, konieczne jest zaangażowanie obu stron, zwłaszcza w kwestii dostarczenia przez firmę materiałów informacyjnych oraz zdjęciowych, które posłużą przy projekcie (oferta, dane kontaktowe, multimedia itp.).

Etapy pracy

  1. Rozmowy z klientem
  2. Propozycje oferty
  3. Podpisanie umowy
  4. Przekazanie przez klienta materiałów informacyjnych oraz zdjęciowych
  5. Budowa strony internetowej
  6. Ocena projektu przez klienta
  7. Wprowadzenie poprawek
  8. Końcowa optymalizacja SEO
  9. Włączenie strony internetowej w sieci - koniec projektu
Strony internetowe Świecie

Strony internetowe dla Twojego biznesu w Świeciu

Miejscowość taka jak Świecie jest aktywna gospodarczo i atrakcyjna do rozwoju biznesu.

Jeżeli chcesz zdobywać coraz większą liczbę klientów - budowa nowej strony internetowej wyłącznie może w tym pomóc i skutecznie rywalizować o kontrahentów z konkurencją.

Nie wiesz jak zwiększyć swoją widoczność w internecie? Zadzwoń, napisz e-mail, czy też wypełnił brief. Porozmawiamy o potrzebach i dostępnych możliwościach, aby przygotować dla Ciebie optymalną ofertę rozwoju biznesu.

Nasze biuro znajduje się w niewielkiej odległości od Twojej siedziby, dlatego chętnie przyjedziemy i skonsultujemy się osobiście. Warto dodać, że nasi klienci mają stałą opiekę techniczną, co gwarantuje ciągły rozwój Twojego biznesu!

Jakie funkcjonalności i standardy mogą się znaleźć na stronie?

  • galerie zdjęć
  • kilka wersji językowych
  • Google Analytics
  • Google Search Console
  • optymalizacja SEO
  • kopie zapasowe strony
  • hosting
  • domena
  • formularze
  • przyjazne linki
  • panel CMS
  • dowolna liczba podstron
  • responsywność (RWD)
  • konta pocztowe
  • mapa na stronie
  • newsletter
  • system rezerwacji
  • system płatności
  • system sprzedaży
  • sklep internetowy
  • czat
  • blog
  • certyfikat SSL
  • systemy komentarzy
  • wyszukiwarka na stronie
Dlaczego warto nam zaufać?
Ponieważ podejdziemy do Ciebie indywidualnie
a także dlatego, że jesteśmy dobrzy w tym co robimy
Kontakt

Telefon: 666 667 113
Telefon: 666 668 113
Telefon (UK): + 44 075 918 510 48
E-Mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Strony internetowe

Studio 113 Ltd., 85 Great Portland Street, First Floor, W1W 7LT London, England Company number: 11283105 Share capital 1.000,00 GBP