Pozycjonowanie

Nasi specjaliści przygotowują każdą witrynę (strony www oraz sklepy internetowe) w taki sposób, by już na starcie być o krok przed konkurencją w wynikach wyszukiwań.

Daj się znaleźć w internecie

  • Wysokie miejsca w wyszukiwarkach
  • Lepiej dopasowane frazy
  • Więcej Klientów

200czynników rankingowych

Wyróżnia się ok. 200 kluczowych czynników mających wpływ na wyniki wyszukiwań w Google

Wiemy, które mają wpływ na Twój wynik

Czym jest optymalizacja?

Aby umożliwić dotarcie do strony użytkownikom internetu należy tak przygotować witrynę, by możliwe było jej odnalezienie po właściwej dla danej strony zawartości. Najprościej mówiąc: jeśli firma oferuje usługi budowlane, to powinna to umiejętnie przekazać wyszukiwarce. Jakie działania wchodzą w ten zakres? Optymalizacja: kodu strony, treści, grafik, słów kluczowych, struktury linków

Czym jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie jest ściśle związane z optymalizacją i przy obecnych algorytmach wyszukiwarek drugie (pozycjonowanie) praktycznie nie może istnieć bez pierwszego (optymalizacja). Gdy już mamy zoptymalizowaną witrynę należy podjąć działania, które wypchną naszą witrynę na wysokie miejsce w wyszukiwarce Google. Jak to zrobić?

Sukces naszych Klientów

Nasi Klienci dzięki współpracy z nami zwiększyli swoją sprzedaż w sklepach internetowych średnio o 35%

Jak to zrobiliśmy?

SEO + Google Ads = 35% wzrost sprzedaży

Etapy pozycjonowania

Przedstawienie oferty

Wykonujemy audyt strony i przedstawiamy ofertę

Podpisanie umowy

Podpisujemy umowę, odbieramy potrzebne do projektu materiały

Realizacja

Pracujemy nad optymalizacją i pozycjonowaniem witryny

Raporty

Analizujemy i raportujemy wyniki w wyszukiwarce Google

Najważniejsze działania SEO

Analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych kątem konkurencji i możliwej widoczności, co pozwala wybrać wspólnie kierunek pozostałych działań.

Optymalizacja witryny

Modyfikacja serwisu www lub sklepu wg wytycznych Google pozwalająca zwiększyć zakres wyświetlania informacji w wynikach wyszukiwania.

Optymalizacja linków

Analiza i poprawa odnośników prowadzących do witryny w taki sposób, aby Google zweryfikowało je jako najlepsze. Usunięcie linków, które negatywnie wpływają na wyniki witryny, usuwanie ewentualnych nałożonych wcześniej kar na stronę.

Optymalizacja treści

Analiza i poprawa treści na stronie, uporządkowanie ich oraz zmodyfikowanie w celu poprawy ich widoczności w Google.

Copywriting

Stworzenie nowych, wartościowych treści z branży witryny, które podniosą widoczność w wyszukiwarce.

Link building

Działania mające na celu pozyskanie możliwie najbardziej wartościowych linków, wszelkich wzmianek o firmie, co ma za zadanie zaowocować poprawą widoczności w wyszukiwarce Google.

Content Marketing

Tworzenie wartościowych treści nakierowanych do potencjalnych Klientów firmy oraz reklamowanie ich wszędzie tam, gdzie są obecni (Facebook, YouTube, Instagram, Twitter, branżowe blogi oraz portale, fora).

Analityka

Analiza statystyk, konwersji, używanie narzędzi statystycznych, by zmaksymalizować efektywność działań strony.

Co otrzymujesz od nas

Spójność działań

Wszystkie nasze działania są przemyślane, bezpieczne i długofalowe

Zawansowaną analitykę

Badamy statystyki i konwersję, by zwiększać skuteczność witryny

Raporty

Co kwartał raportujemy działania SEO wraz z efektami konwersji oraz ruchu

Pozycjonowanie w Google

Pozycjonowanie to w ogromnym skrócie praca, mającą poprawić widoczność strony internetowej w wyszukiwarce Google. Aby witrynę odwiedzała coraz większa liczba odbiorców, konieczny jest szereg wielowątkowych czynności, które są wykonywane regularnie. Bez pozycjonowania w zasadzie nie jest możliwe stworzenie serwisu na miarę swoich oczekiwań.

Pozycjonowanie rozpoczyna się już w trakcie budowy strony internetowej. Pod hasłem optymalizowanie trwają procesy, mające dostosować struktury pod techniczne wytyczne Google. Fakt, czy wszystkie aspekty zostały poprawnie wdrożone, sprawdzą algorytmy wyszukiwarki już podczas pierwszej próby indeksacji witryny. Wśród takich wytycznych znajdują się mechanizmy bezpośrednio wpływające na odczucia użytkowników - responsywność, szybkość ładowania strony, czy waga plików graficznych. To tylko nieliczne z zasad, jakie trzeba przestrzegać, aby myśleć w przyszłości o pierwszych stronach wyników na wybrane frazy kluczowe.

Pozycjonowanie to także wspomniane frazy kluczowe. To słowa powiązane z firmą, branżą i usługami, jakie oferuje dany biznes. Dzięki frazom kluczowym (zapytaniom w wyszukiwarce), strona internetowa może zostać znaleziona przez potencjalnych klientów w Google. Samo pozycjonowanie możemy również podzielić na pozycjonowanie ogólne (ogólnokrajowe), jak i pozycjonowanie lokalne. To drugie zagadnienie wiąże się przede wszystkim z małymi, albo nowo powstałymi firmami, które na początku swojej działalności celują przede wszystkim w klientów znajdujących się w lokalnym środowisku - w tym samym mieście, powiecie, czy województwie. Aby jak najlepiej pozycjonować się na takich odbiorców, dana firma używa fraz kluczowych z dodatkiem lokalizacyjnym, tj. np. "Strony internetowe Toruń". W przypadku pozycjonowania ogólnego, bez wybrania konkretnego regionu, fraza brzmi np. "strony internetowe". Warto również zwrócić uwagę na to, że dotarcie do klienta z ogólnej frazy jest znacznie trudniejsze, ponieważ konkurencja w wynikach wyszukiwania jest wówczas o wiele większa.

Pozycjonowanie strony w wyszukiwarce

Strony internetowe obecnie w zasadzie nie istnieją bez pozycjonowania. Trzeba na swojej witrynie publikować jak najwięcej treści, uwzględniając w nich wybrane przez siebie słowa i frazy kluczowe. W tym aspekcie nie ma żadnych dróg na skróty - wszystkie teksty muszą być unikalne. Kopiowanie z innych stron jest zakazane, określone jako tzw. duplicate content. Jeśli algorytmy Google wykryją artykuły skopiowane, pozycja strony w wynikach wyszukiwania może zostać bardzo obniżona, włącznie z często nieodwracalnym regresem wartości domeny. Do pozycjonowania należy także linkbuilding, czyli umieszczanie linków na innych stronach internetowych o podobnej tematyce i wysokiej jakości. Witryny o wątpliwej reputacji źle wpłyną także na Twój adres, dlatego nie warto umieszczać odnośników wszędzie, a wybierać serwisy godne uwagi.

Dlaczego warto nam zaufać?
Ponieważ podejdziemy do Ciebie indywidualnie
a także dlatego, że jesteśmy dobrzy w tym co robimy
Kontakt

Telefon: 666 667 113
Telefon: 666 668 113
Telefon (UK): + 44 075 918 510 48
E-Mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Strony internetowe

Studio 113 Ltd., 85 Great Portland Street, First Floor, W1W 7LT London, England Company number: 11283105 Share capital 1.000,00 GBP