Jesteśmy w czterech krajach Europy. Pracujemy dla całego kontynentu.

Hamburg

Vierländer Damm 9
Hamburg, Deutschland
+49 178 314 6860
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

London

85 Great Portland Street
London, England
+ 44 07591 851048
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Studio 113 Ltd.
Company number: 11283105
Share capital 1.000,00 GBP

Grudziądz

Dąbrówki 9
Grudziądz, Polska
+ 48 666 668 113
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Studio 113 sp. z o.o.
VAT EU: PL8762496239
REGON: 388695346
KRS:0000894715
Kapitał zakładowy: 5.000,00 PLN

Formularz kontaktowy

Numery rachunków bankowych

EURO

IBAN: PL12 1020 5040 0000 6602 0225 9463
BIC: BPKOPLPW

IBAN: GB17 REVO 0099 6918 1633 92
BIC: REVOGB21

GBP

IBAN: GB17 REVO 0099 6918 1633 92
BIC: REVOGB21

USD

IBAN: GB17 REVO 0099 6918 1633 92
BIC: REVOGB21

PLN

IBAN: 07 1020 5040 0000 6702 0216 9779
BIC: BPKOPLPW

Strony internetowe - możliwości rozwoju biznesu

Strony internetowe to dzisiaj jeden z najważniejszych, o ile nie najważniejszy aspekt, który decyduje o rozwoju biznesu. W zasadzie każda firma chcąca się rozwijać, powinna posiadać swoją stronę internetową i walczyć z konkurencją o jak największą liczbę klientów. Pamiętajmy jednak, że sam fakt posiadania witryny nie przyczyni się od razu do zwiększenia zysków. Aby tak się stało, wizytówka firmy w sieci musi być prawdziwą jej prezentacją - estetyczną, funkcjonalną, z odpowiednio dużą ilością merytorycznych treści. Wszystko po to, aby przyszły klient miał pewność, że skontaktuje się z profesjonalistami.
Ważnym argumentem w kontekście tego, czy firma zdecyduje się na prowadzenie swojej strony internetowej, jest nieporównywalnie zwiększony zasięg dotarcia do klienta. Działanie stacjonarne w pewnym sensie mocno ogranicza liczbę kontrahentów, przy czym działania w sieci mogą być motorem napędowym biznesu i docierać do odbiorców zainteresowanych usługą nie tylko w danym regionie, ale i w całym kraju, czy też z innych miejsc na świecie, jeśli witryna ma kilka wersji językowych.

Strony internetowe dla firm

Firmową stronę internetową można porównać do wirtualnego biura, w którym przyjmuje się potencjalnych klientów. Tak jak biuro stacjonarne może się prezentować wybornie - tak samo witryna powinna sprawiać wrażenie estetycznej i dawać poczucie profesjonalizmu oraz zaufania już od pierwszej sekundy po wpisaniu adresu. Im lepsze wrażenie, tym większa szansa na kolejnego klienta.
Strony internetowe - tak jak wspomnieliśmy, nie mogą być pozostawione same sobie. Przyjazna szata graficzna i aspekty techniczne to jedno, ale aby zapewnić sobie ruch użytkowników, konieczna jest ciągła praca wokół niej. Odpowiednią widoczność w wyszukiwarce Google można w naturalny sposób wypracować poprzez pozycjonowanie, czyli m.in. umieszczanie unikalnych, wartościowych treści, powiązanych bezpośrednio z branżą, w jakiej działa dana firma. Jednym z wielu rozwiązań publikacji contentu jest blog firmowy, dzięki któremu przedsiębiorca jest w stanie budować swój wizerunek i pozycję eksperta w branży.

Pozycjonowanie
© Studio113 Ltd. All rights reserved.