Przy tworzeniu serwisu medycznego każdy projekt jest dla nas unikalny.
Rozpoczynamy od zebrania wymagań klienta, mając na uwadze specyfikę branży medycznej. Organizujemy warsztaty z klientem, osobiście lub zdalnie, na wczesnym etapie współpracy, by omówić kluczowe aspekty witryny: funkcjonalności, wersje językowe i inne ważne cechy, niekiedy niezauważone przez samego klienta. Naszym celem jest pełne zrozumienie potrzeb i wymagań klienta, aby nasze rekomendacje były w pełni zintegrowane z jego strategią marketingową.
Po ustaleniu wizji graficznej z klientem, nasi graficy rozpoczynają tworzenie projektu graficznego strony, co jest jednym z kluczowych etapów procesu. Klient otrzymuje wstępny projekt, który następnie jest dopracowywany w ciągłej współpracy z nim. Po uzgodnieniu projektu i makiet funkcjonalności, implementujemy system zarządzania treścią, który umożliwia łatwe dodawanie i zarządzanie treściami na stronie, takimi jak teksty, zdjęcia, filmy czy inne elementy.
Strona internetowa musi być responsywna, co oznacza, że powinna poprawnie wyświetlać się i być w pełni funkcjonalna zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych. Zapewnienie tej uniwersalności i łatwości obsługi każdej funkcji strony jest dla nas ważnym aspektem projektowania.