Przejdź do głównej treści
1 minuta czytania (91 słów)

Współczynnik konwersji

Co to jest współczynnik konwersji? - Definicja

Współczynnik konwersji to wskaźnik skuteczności reklamy, do ogólnej liczby jej wyświetleń. Skuteczność polega na wejściu użytkownika w przedstawioną reklamę i wykonaniu oczekiwanego przez reklamującego ruchu - zamówienia, kontaktu itd. Dzięki współczynnikowi konwersji można przeanalizować, czy promocja została wykonana poprawne, a wybór grupy docelowej i np. lokalizacji okazał się trafiony. Współczynnik oblicza się według wzoru: np. 20 ÷ 1000 = 2%. Wynikiem są zatem 2%, przy 20 konwersjach na 1000 wyświetleń reklamy.
Przeczytaj także na naszym blogu: Konwersja na stronie internetowej - co to jest?
×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
wtorek, 04 listopad 2025

Pozycjonowanie
© Studio 113. All rights reserved. Właścicielem niniejszej witryny internetowej jest Studio 113 sp. z o.o. z siedzibą w Grudziądzu, przy ulicy Dąbrówki 9, 86-300 Grudziądz, Polska, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000894715, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 8762496239 oraz numer REGON 388695346. Spółka została wpisana do rejestru w dniu 14 kwietnia 2021 roku. Kapitał zakładowy Spółki wynosi 5 000,00 złotych i został w pełni wpłacony.