Skip to main content
1 minuta czytania (91 słów)

Współczynnik konwersji

Co to jest współczynnik konwersji? - Definicja

Współczynnik konwersji to wskaźnik skuteczności reklamy, do ogólnej liczby jej wyświetleń. Skuteczność polega na wejściu użytkownika w przedstawioną reklamę i wykonaniu oczekiwanego przez reklamującego ruchu - zamówienia, kontaktu itd. Dzięki współczynnikowi konwersji można przeanalizować, czy promocja została wykonana poprawne, a wybór grupy docelowej i np. lokalizacji okazał się trafiony. Współczynnik oblicza się według wzoru: np. 20 ÷ 1000 = 2%. Wynikiem są zatem 2%, przy 20 konwersjach na 1000 wyświetleń reklamy.
Przeczytaj także na naszym blogu: Konwersja na stronie internetowej - co to jest?
×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
niedziela, 26 maj 2024
FaLang translation system by Faboba
Pozycjonowanie
© Studio113 Ltd. All rights reserved.