Skip to main content
1 minuta czytania (76 słów)

eCPC

Co to jest eCPC? - Definicja

eCPC to tzw. ulepszone CPC, czyli inteligentne ustanowienie stawek. Polega na zautomatyzowanym dostosowaniu stawek za reklamę, maksymalizując jednocześnie liczbę konwersji. Analogicznie - kiedy nie ma możliwości większej konwersji, ustalone stawki są obniżane. Algorytmy dzięki swojej technice są zatem w stanie dopasować stawki do aktualnego prawdopodobieństwa wielkości pozyskiwanej konwersji. Algorytmy analizują możliwości, poprzez dane demograficzne, lokalizację, wykorzystywane przeglądarki, czy też porę dnia.

Przeczytaj również na naszym blogu: Co to jest konwersja?

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
piątek, 10 maj 2024
FaLang translation system by Faboba
Pozycjonowanie
© Studio113 Ltd. All rights reserved.