Dopasowanie przybliżone
Czym jest dopasowanie przybliżone? - Definicja
Dopasowanie przybliżone jest domyślnym wyświetlaniem słów kluczowych w Google Ads. Użytkownicy mogą zatem znaleźć reklamę witryny nie wpisując kluczowych dla firm fraz.
Słowa kluczowe
Reklama pojawia się wówczas w bardzo szerokiej gamie możliwości, z hasłami identycznymi, bądź jedynie zbliżonymi tematycznie, czyli mogą się pojawić w różnej odmianie, jako synonimy itp. Z całą pewnością plusem jest duży zasięg, jednak odbiorcy mogą być kompletnie niezainteresowani ofertą. Przykład: na wybraną frazę "buty męskie", reklama może zostać wyświetlona nawet wtedy, jeśli użytkownik wpisze chociażby frazę "odzież męska".
Wykluczające słowa kluczowe
W Google Ads istnieją również opcje wykluczające frazy kluczowe z możliwości wyświetlenia reklamy. Wówczas po podaniu takich fraz, adres witryny nie pojawi się, nawet jeśli użytkownik wpisze ją w odwrotnej kolejności, albo w bardziej rozbudowanym zapytaniu.
Zobacz również u nas na blogu: Co to jest konwersja na stronie internetowej?
When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.
Komentarze