Skip to main content
1 minuta czytania (75 słów)

CPA (Cost Per Action)

Co to jest CPA (Cost Per Action)? - Definicja

CPA jest jednym z decydujących danych statystycznych, wskazujących na skuteczność kampanii reklamowej w internecie. Pokazuje bowiem parametry i koszt jednej wykonanej czynności (np. kliknięcie w link przez użytkownika).

Określenie wskaźników akcji pozwoli na oszacowanie ogólnego budżetu, wynikającego z przewidzianej liczby konwersji. CPA (Cost Per Action) jest więc średnim kosztem jednego, skutecznego działania, czyli ruchu wykonanego przez odbiorcę.

Przeczytaj także na naszym blogu: Co to jest konwersja?

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
piątek, 10 maj 2024
FaLang translation system by Faboba
Pozycjonowanie
© Studio113 Ltd. All rights reserved.