Przejdź do głównej treści
1 minuta czytania (75 słów)

CPA (Cost Per Action)

Co to jest CPA (Cost Per Action)? - Definicja

CPA jest jednym z decydujących danych statystycznych, wskazujących na skuteczność kampanii reklamowej w internecie. Pokazuje bowiem parametry i koszt jednej wykonanej czynności (np. kliknięcie w link przez użytkownika).

Określenie wskaźników akcji pozwoli na oszacowanie ogólnego budżetu, wynikającego z przewidzianej liczby konwersji. CPA (Cost Per Action) jest więc średnim kosztem jednego, skutecznego działania, czyli ruchu wykonanego przez odbiorcę.

Przeczytaj także na naszym blogu: Co to jest konwersja?

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
wtorek, 18 listopad 2025

Pozycjonowanie
© Studio 113. All rights reserved. Właścicielem niniejszej witryny internetowej jest Studio 113 sp. z o.o. z siedzibą w Grudziądzu, przy ulicy Dąbrówki 9, 86-300 Grudziądz, Polska, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000894715, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 8762496239 oraz numer REGON 388695346. Spółka została wpisana do rejestru w dniu 14 kwietnia 2021 roku. Kapitał zakładowy Spółki wynosi 5 000,00 złotych i został w pełni wpłacony.