Skip to main content
1 minuta czytania (85 słów)

Atrybut rel=”ugc”

Czym jest atrybut rel=”ugc”? - Definicja

Nofollow był do niedawna najpopularniejszym atrybutem linków, który stosowano na stronach internetowych. Od września 2019 roku w życie weszły jednak dwa kolejne - rel=”ugc” oraz rel=”sponsored”.

UGC (User generated content) jest opisem oznaczającym linki, które pojawiły się w różnych miejscach naturalnie, pozostawione przez użytkowników np. w komentarzach, czy na forach dyskusyjnych. Zarządzenie tego typu ma być pomocne w oddzieleniu wartościowych linków od spamerskich, dzięki czemu Google jest w stanie obiektywniej spojrzeć na daną witrynę i jej pozycje w wyszukiwarce.

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
piątek, 29 marzec 2024
FaLang translation system by Faboba
Pozycjonowanie
© Studio113 Ltd. All rights reserved.