Przejdź do głównej treści
1 minuta czytania (85 słów)

Atrybut rel=”ugc”

Czym jest atrybut rel=”ugc”? - Definicja

Nofollow był do niedawna najpopularniejszym atrybutem linków, który stosowano na stronach internetowych. Od września 2019 roku w życie weszły jednak dwa kolejne - rel=”ugc” oraz rel=”sponsored”.

UGC (User generated content) jest opisem oznaczającym linki, które pojawiły się w różnych miejscach naturalnie, pozostawione przez użytkowników np. w komentarzach, czy na forach dyskusyjnych. Zarządzenie tego typu ma być pomocne w oddzieleniu wartościowych linków od spamerskich, dzięki czemu Google jest w stanie obiektywniej spojrzeć na daną witrynę i jej pozycje w wyszukiwarce.

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
niedziela, 23 listopad 2025

Pozycjonowanie
© Studio 113. All rights reserved. Właścicielem niniejszej witryny internetowej jest Studio 113 sp. z o.o. z siedzibą w Grudziądzu, przy ulicy Dąbrówki 9, 86-300 Grudziądz, Polska, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000894715, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 8762496239 oraz numer REGON 388695346. Spółka została wpisana do rejestru w dniu 14 kwietnia 2021 roku. Kapitał zakładowy Spółki wynosi 5 000,00 złotych i został w pełni wpłacony.