Skip to main content
1 minuta czytania (99 słów)

Atrybut rel=”sponsored”

Czym jest atrybut rel=”sponsored”? - Definicja

Atrybut rel=”sponsored” stosuje się przy publikacji linków sponsorowanych i innych, podobnego typu reklamowych materiałów.

Przez lata aspekt ten nie był specjalnie kontrolowany. Zalecało się jedynie, aby każdy taki odnośnik nosił atrybut nofollow, jednak we wrześniu 2019 roku, Google zmieniło nieco zasady publikacji i w tym czasie stworzone zostały kolejne dwa atrybuty, wobec których algorytmy miały szybciej rozpoznawać analizowane treści. Chodzi o atrybuty rel=”sponsored” oraz rel=”ugc”, należące do grupy nofollow. Google przyznało jednak, że błędne oznaczenie - a więc zwykłe nofollow - będzie cały czas akceptowane i nie ma ryzyka otrzymania kary w wyszukiwarce.

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
piątek, 26 kwiecień 2024
FaLang translation system by Faboba
Pozycjonowanie
© Studio113 Ltd. All rights reserved.