Przejdź do głównej treści
1 minuta czytania (99 słów)

Atrybut rel=”sponsored”

Czym jest atrybut rel=”sponsored”? - Definicja

Atrybut rel=”sponsored” stosuje się przy publikacji linków sponsorowanych i innych, podobnego typu reklamowych materiałów.

Przez lata aspekt ten nie był specjalnie kontrolowany. Zalecało się jedynie, aby każdy taki odnośnik nosił atrybut nofollow, jednak we wrześniu 2019 roku, Google zmieniło nieco zasady publikacji i w tym czasie stworzone zostały kolejne dwa atrybuty, wobec których algorytmy miały szybciej rozpoznawać analizowane treści. Chodzi o atrybuty rel=”sponsored” oraz rel=”ugc”, należące do grupy nofollow. Google przyznało jednak, że błędne oznaczenie - a więc zwykłe nofollow - będzie cały czas akceptowane i nie ma ryzyka otrzymania kary w wyszukiwarce.

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
środa, 10 grudzień 2025

Pozycjonowanie
© Studio 113. All rights reserved. Właścicielem niniejszej witryny internetowej jest Studio 113 sp. z o.o. z siedzibą w Grudziądzu, przy ulicy Dąbrówki 9, 86-300 Grudziądz, Polska, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000894715, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 8762496239 oraz numer REGON 388695346. Spółka została wpisana do rejestru w dniu 14 kwietnia 2021 roku. Kapitał zakładowy Spółki wynosi 5 000,00 złotych i został w pełni wpłacony.