Skip to main content
1 minuta czytania (70 słów)

Średni CPC

Co to jest średni CPC? - Definicja

Średni CPC to inaczej średni koszt kliknięcia w reklamę podczas kampanii w Google Ads. Oblicza się go na podstawie ogólnego kosztu przeprowadzonej promocji w wyszukiwarce i ogólnej liczby kliknięć w reklamę. Przykładowo - jeśli mieliśmy dwa kliknięcia w reklamę, z kosztami rzędu 1,50 zł oraz 1,60 zł, to średni CPC wyniósł 1,55 zł.

Przeczytaj również na naszym blogu: Jak budować wizerunek w internecie?

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
niedziela, 26 maj 2024
FaLang translation system by Faboba
Pozycjonowanie
© Studio113 Ltd. All rights reserved.