Skip to main content
1 minuta czytania (110 słów)

Ślepota banerowa

Co to jest ślepota banerowa? - Definicja

Ślepota banerowa to znane zjawisko, jakim jest unikanie oglądania reklam przez użytkowników stron internetowych. Przed laty, jeszcze w czasach początkowego wzrostu znaczenia reklam w sieci, bannery były przeróżnej wielkości i kolorystyki, nierzadko intensywnej. Wielu użytkowników przyzwyczaiło się do takiej formy promocji firm w sieci, przez co z czasem przestali na to zwracać uwagę.

Ignorowanie takich materiałów wynika m.in. z nieinteresującej ich tematyki, często niedostosowanej do danej witryny, albo też zwyczajnie irytującej formy. Innym z powodów ślepoty banerowej jest nachalność i problemy z wyłączeniem reklam, co poskutkowało także powstaniem programów blokujących tego rodzaju elementy.

Zobacz również na blogu: Czy kolorystyka strony internetowej ma wpływ?

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
czwartek, 28 marzec 2024
FaLang translation system by Faboba
Pozycjonowanie
© Studio113 Ltd. All rights reserved.