Skip to main content
1 minuta czytania (73 słów)

SEM (Search Engine Marketing)

Co to jest SEM (Search Engine Marketing)? - Definicja

SEM jest całym zakresem działań, prowadzących do poprawiania pozycji strony internetowej w wyszukiwarkach internetowych (przede wszystkim w Google). W grupie tej znajdują się m.in. płatne reklamy w wyszukiwarce, które pojawią jako wyróżnione wśród wyników organicznych. SEM w skrócie łączy prace pozycjonowania serwisu, jak i rozwiązania płatne, a więc wszystko co umożliwi promocję witryn (PPC + SEO).

Przeczytaj również na naszym blogu: Pozycjonowanie strony internetowej

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
sobota, 20 kwiecień 2024
FaLang translation system by Faboba
Pozycjonowanie
© Studio113 Ltd. All rights reserved.