Przejdź do głównej treści
1 minuta czytania (73 słów)

SEM (Search Engine Marketing)

Co to jest SEM (Search Engine Marketing)? - Definicja

SEM jest całym zakresem działań, prowadzących do poprawiania pozycji strony internetowej w wyszukiwarkach internetowych (przede wszystkim w Google). W grupie tej znajdują się m.in. płatne reklamy w wyszukiwarce, które pojawią jako wyróżnione wśród wyników organicznych. SEM w skrócie łączy prace pozycjonowania serwisu, jak i rozwiązania płatne, a więc wszystko co umożliwi promocję witryn (PPC + SEO).

Przeczytaj również na naszym blogu: Pozycjonowanie strony internetowej

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
niedziela, 14 grudzień 2025

Pozycjonowanie
© Studio 113. All rights reserved. Właścicielem niniejszej witryny internetowej jest Studio 113 sp. z o.o. z siedzibą w Grudziądzu, przy ulicy Dąbrówki 9, 86-300 Grudziądz, Polska, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000894715, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 8762496239 oraz numer REGON 388695346. Spółka została wpisana do rejestru w dniu 14 kwietnia 2021 roku. Kapitał zakładowy Spółki wynosi 5 000,00 złotych i został w pełni wpłacony.