Skip to main content
1 minuta czytania (73 słów)

Nofollow (atrybut)

Co to jest atrybut nofollow? - Definicja

Nofollow to jeden z rodzajów atrybutów znacznika, jaki zostaje umieszczony w kodzie HTML strony internetowej. Atrybuty dotyczą najczęściej linków wychodzących, jednak również warto je kontrolować wewnątrz witryny, jeśli nie dotyczą słów kluczowych. Wytyczne odnośnie atrybutu nofollow służą jako informacja dla indeksujących robotów, aby te nie przechodziły do strony podanej w odnośniku i nie przekazywały siły domeny zewnętrznej witrynie.

Zobacz również na naszym blogu: Ile trwa pozycjonowanie?

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
piątek, 26 kwiecień 2024
FaLang translation system by Faboba
Pozycjonowanie
© Studio113 Ltd. All rights reserved.