Przejdź do głównej treści
1 minuta czytania (81 słów)

Mobile-Friendly Test

Co to jest Mobile-Friendly Test? - Definicja

Mobile-Friendly Test to narzędzia, dzięki którym można sprawdzić, czy strona internetowa jest dostosowana do urządzeń mobilnych. Google również umożliwia w ten sposób przeanalizować jakość danej witryny. Głównym wymaganiem w zakresie Mobile-Friendly Test jest responsywność, jednakże to nie jedyny aspekt, nad którym trzeba pomyśleć. Aby w pełni działać dla użytkownika, koniecznością jest maksymalnie skrócić czas ładowania danych, uprościć strukturę i wyodrębnić najważniejsze informacje na stronie.

Przeczytaj także na blogu: Jak skrócić czas ładowania strony internetowej?

    
×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
środa, 28 maj 2025
Gotowy na realne efekty?
Zostaw swój numer, napisz maila, lub po prostu zadzwoń.

Pozycjonowanie
© Studio113 Ltd. All rights reserved.