Przejdź do głównej treści
1 minuta czytania (97 słów)

Marketing szeptany (buzz marketing)

Czym jest marketing szeptany (buzz marketing)? - Definicja

Marketing szeptany (buzz marketing) - tak określa się promowanie usług oraz produktów, poprzez opisywanie korzyści, jakie można osiągnąć dzięki skorzystaniu z oferty danej firmy. Wśród najpopularniejszych form tego typu marketingu, jest publikowanie swoich ocen oraz opinii na temat danej marki na różnych forach dyskusyjnych, czy też platformach z ocenami.

Firmy korzystają z różnych odmian buzz marketingu - od rzeczywistych opinii swoich klientów, poprzez pisanie poradników, porad i wyjaśnień, po zatrudnianie pracowników typowo pod ustalone działania i komentowanie w internecie.

Zobacz również u nas na blogu: Jak pozyskiwać opinie klientów?

    
×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
piątek, 30 maj 2025
Gotowy na realne efekty?
Zostaw swój numer, napisz maila, lub po prostu zadzwoń.

Pozycjonowanie
© Studio113 Ltd. All rights reserved.