Skip to main content
1 minuta czytania (122 słów)

Filtr ręczny

Co to jest filtr ręczny? - Definicja

Filtr ręczny to inaczej kara, którą może otrzymać strona internetowa, bezpośrednio z rąk pracownika Google, a nie zautomatyzowanych algorytmów. Pracownicy mogą zastosować filtr ręczny za funkcjonowanie niezgodne z ogólnie przyjętymi wytycznymi, a więc np. za stosowanie nieetycznych metod pozycjonowania (Black Hat SEO), czyli spam, ukrywanie tekstów, zbyt duża liczba słów kluczowych w treściach, brak zabezpieczeń na stronie, nienaturalne przyrost linków przychodzących oraz wychodzących itp.

Jeżeli filtr ręczny został zastosowany, to w Google Search Console pojawi się na ten temat stosowny komunikat. Kara od Google skutkuje spadkiem w wynikach wyszukiwania na wybrane frazy kluczowe, albo w najgorszym wypadku usunięciem z wyszukiwarki.

Przeczytaj także na naszym blogu: Black Hat SEO, czyli nieczysta walka o pozycje

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
czwartek, 09 maj 2024
FaLang translation system by Faboba
Pozycjonowanie
© Studio113 Ltd. All rights reserved.