Skip to main content
1 minuta czytania (79 słów)

E-A-T

Co to jest E-A-T? - Definicja

E-A-T to tworzenie oraz prowadzenie stron internetowych w taki sposób, aby wypracować sobie opinię eksperta w swojej branży. Skrót EAT to skrót od angielskich słów Expertise-Authoritativeness-Trustworthiness, a więc Eksperckość, autorytet i zaufanie. Do czynności, które pomagają w budowania wizerunku firmy jako eksperta, należy chociażby publikacja unikalnych, merytorycznych i wysokiej jakości treści, będące użyteczne dla użytkowników, wypełniając w jak największym stopniu stronę internetową.

Przeczytaj więcej na naszym blogu: E-A-T, czyli wiarygodność Twojej strony internetowej

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
czwartek, 09 maj 2024
FaLang translation system by Faboba
Pozycjonowanie
© Studio113 Ltd. All rights reserved.