Skip to main content
1 minuta czytania (84 słów)

CTR

Co to jest CTR? - Definicja

CTR to tzw. współczynnik klikalności. Statystyka pokazuje, jak liczba kliknięć w reklamę wyglądała względem jej ogólnej liczby wyświetleń. W ten sposób można przeanalizować, czy wybrane słowa kluczowe okazały się podczas kampanii skuteczne, czy też należy dokonać korekt w przyszłości. Wysoki wskaźnik CTR będzie oczywiście świadczył, że reklama trafiła do sporego grona odbiorców, zarówno pod kątem przekazywanych treści i haseł, jak i odpowiednio została dobrana grupa docelowa oraz jej lokalizacja.

Przeczytaj również na naszym blogu: Jak promować sklep internetowy?

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
czwartek, 09 maj 2024
FaLang translation system by Faboba
Pozycjonowanie
© Studio113 Ltd. All rights reserved.