Skip to main content
1 minuta czytania (84 słów)

CPM (Cost Per Mille)

Co to jest CPM (Cost Per Mille)? - Definicja

CPM to dane określone jako koszt tysiąca wyświetleń, a więc informacje będące raportem, w których znajdują się statystyki wydatków, jakie należy ponieść w sieci reklamowej, aby dotrzeć do tysiąca użytkowników. W przypadku budowy marki są to przydatne wskaźniki, jednak trzeba mieć na uwadze, że wartości zmieniają się w momencie bardziej szczegółowego targetowania, czy też konkurencyjnego rynku. Modele CPM wykorzystywane są przy stosowaniu płatności za wyświetlenie reklamy.

Przeczytaj również na naszym blogu: Jak promować sklep internetowy?

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
piątek, 10 maj 2024
FaLang translation system by Faboba
Pozycjonowanie
© Studio113 Ltd. All rights reserved.