Przejdź do głównej treści
1 minuta czytania (65 słów)

CPC (Cost Per Click)

Co to jest CPC (Cost Per Click)? - Definicja

CPC jest kwotą za kliknięcie użytkownika w reklamę tekstową lub w reklamę graficzną. Czasem ten wskaźnik określany jest również jako "rzeczywisty CPC" - realny koszt kliknięcia. Bardzo często zachodzi spora różnica między CPC a maksymalnym CPC - czyli określoną przez reklamodawcę górną granicę ceny za jedno kliknięcie.

Przeczytaj również na naszym blogu: Jak promować sklep internetowy?

    
×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
sobota, 17 maj 2025
Gotowy na realne efekty?
Zostaw swój numer, napisz maila, lub po prostu zadzwoń.

Pozycjonowanie
© Studio113 Ltd. All rights reserved.