Skip to main content
1 minuta czytania (107 słów)

Copywriting

Co to jest copywriting? - Definicja

Copywriting to zakres działań, polegający na tworzeniu rożnego rodzaju treści - od informacyjnych, po typowo reklamowe, które mają zachęcać do kupna lub skorzystania z usług.

Osoby zajmujące się copywritingiem tworzą unikalne treści, pomagające budować daną markę. Wśród działań mogą znaleźć się teksty do:

  • ofert marketingowych,
  • sloganów i haseł reklamowych,
  • spotów reklamowych (radio i telewizja),
  • kampanii reklamowych,
  • artykułów na stronie internetowej,
  • haseł na bannery reklamowe,
  • ulotek, czy katalogów.

Osoby związane z copywritingiem są także bezpośrednio związane z branżą SEO i pozycjonowaniem, stąd została wyodrębniona również osobna "działka" - SEO Copywriting.

Przeczytaj również na naszym blogu: 5 argumentów, które przekonają do Content Marketingu

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
piątek, 10 maj 2024
FaLang translation system by Faboba
Pozycjonowanie
© Studio113 Ltd. All rights reserved.