Przejdź do głównej treści
1 minuta czytania (107 słów)

Copywriting

Co to jest copywriting? - Definicja

Copywriting to zakres działań, polegający na tworzeniu rożnego rodzaju treści - od informacyjnych, po typowo reklamowe, które mają zachęcać do kupna lub skorzystania z usług.

Osoby zajmujące się copywritingiem tworzą unikalne treści, pomagające budować daną markę. Wśród działań mogą znaleźć się teksty do:

  • ofert marketingowych,
  • sloganów i haseł reklamowych,
  • spotów reklamowych (radio i telewizja),
  • kampanii reklamowych,
  • artykułów na stronie internetowej,
  • haseł na bannery reklamowe,
  • ulotek, czy katalogów.

Osoby związane z copywritingiem są także bezpośrednio związane z branżą SEO i pozycjonowaniem, stąd została wyodrębniona również osobna "działka" - SEO Copywriting.

Przeczytaj również na naszym blogu: 5 argumentów, które przekonają do Content Marketingu

    
×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
wtorek, 08 kwiecień 2025
Gotowy na realne efekty?
Zostaw swój numer, napisz maila, lub po prostu zadzwoń.

Pozycjonowanie
© Studio113 Ltd. All rights reserved.