Oferta na pozycjonowanie lokalne
590zł
Miesięcznie
Umowa na minimum 12 miesięcy
- Analiza słów kluczowych
- Copywriting
- Analityka
- Optymalizacja strony
- Optymalizacja treści
- Optymalizacja linków
- Link building
1090zł
Miesięcznie
Umowa na minimum 12 miesięcy
- Analiza słów kluczowych
- Copywriting
- Analityka
- Optymalizacja strony
- Optymalizacja treści
- Optymalizacja linków
- Link building
1590zł
Miesięcznie
Umowa na minimum 12 miesięcy
- Analiza słów kluczowych
- Copywriting
- Analityka
- Optymalizacja strony
- Optymalizacja treści
- Optymalizacja linków
- Link building
Czym jest pozycjonowanie lokalne?
Pozycjonowanie lokalne jest skupione wokół uzyskania najlepszych miejsc w wyszukiwarce Google na frazy w Twojej miejscowości lub regionie. Nie jest natomiast nastawione na wyszukiwania krajowe. Jeśli np. masz salon fryzjerski w Poznaniu, to będziesz szukał klientów tylko w swoim regionie. Nie potrzebujesz, by wyszukiwał Twoich usług ktoś z Warszawy. W takim przypadku oferta na pozycjonowanie lokalne jest właśnie dla Ciebie.
Co możesz zyskać dzięki pozycjonowaniu lokalnemu?
-
Większy ruch klientów na stronie internetowej ze swojego regionu,
-
Większą liczbę klientów z Twoich okolic,
-
Większa sprzedaż produktów i usług.
Porównanie pakietów
Standard | Biznes | Premium | |
---|---|---|---|
Liczba tekstów w miesiącu | 2 | 4 | 7 |
Liczba znaków w tekście | 2 - 3 tys. | 2 - 3 tys. | 2 - 5 tys. |
Analiza słów kluczowych | |||
Copywriting | |||
Analityka | |||
Optymalizacja strony | |||
Optymalizacja treści | |||
Optymalizacja linków | |||
Link building |
Najczęściej zadawane
pytania
Co to jest analiza słów kluczowych?
Analiza słów kluczowych jest jednym z pierwszych kroków w procesie pozycjonowania. Dzięki niej możemy sprawdzić m.in. to, na jakie frazy promuje się konkurencja i jakie zapytania w wyszukiwarce Google wpisują potencjalni klienci.
Co oznacza optymalizacja linków?
Optymalizacja linków na stronie internetowej jest czynnością poprawiającą adresy URL, aby te były jak najbardziej czytelne i jasne dla odbiorcy. W skład tych działań wchodzi także usunięcie nieaktualnych oraz niedziałających odnośników na stronie.
Czym jest copywriting?
Copywriting to lwia część pozycjonowania każdej strony internetowej, jeśli chcesz zaistnieć w sieci i w wyszukiwarce Google. Copywriting to pisanie treści, prezentujących wysoką jakość zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarki. Treści te mogą być artykułami, poradnikami, opisami produktów, opisami usług, definicjami itp. Wszystkie wpisy powinny być optymalnie nasycone słowami kluczowymi, ważnymi dla Twojej firmy. Kluczowym aspektem jest także to, iż każdy tekst musi być unikalny.
Content marketing
Content marketing jest tworzeniem materiałów związanych firmą lub branżą, których adresatami są klienci z różnych kanałów pozyskiwania, tj. na strony internetowej, blogów branżowych, portali informacyjnych, czy mediów społecznościowych - Facebook, Twitter, Instagram, Youtube itd.
Na czym polega optymalizacja strony?
Optymalizacja strony internetowej polega na dostosowaniu witryny - w tym także kodu - do wszystkich technicznych wytycznych wyszukiwarki Google. Spełnienie podstawowych wymagań pozwala nam przejść do kolejnych etapów rozwijania Twojej strony internetowej i działania w kierunku poprawy miejsc w wynikach wyszukiwania.
Na czym polega optymalizacja treści?
Optymalizacja treści jest niczym innym niż poprawa i uporządkowanie wszystkich informacji tak, aby były przyjazne i czytelne zarówno dla użytkowników, ale również i robotów Google.
Co to jest link building?
To pozyskiwanie wartościowych linków na innych stronach internetowych, które będą prowadziły do Twojego adresu. Im więcej wysokiej jakości stron rekomendujących, tym lepiej dla Twojej pozycji w wyszukiwarce.
Analityka funkcjonowania witryny
Na bieżąco należy monitorować wszystkie statystyki pojawiające się w związku z funkcjonowaniem Twojej strony internetowej, w tym m.in. liczba wizyt i konwersja. Przydają się do tego płatne narzędzia analityczne, chociażby Senuto, Ahrefs, Semstorm, czy SeoStation. Dane te pozwalają monitorować i optymalizować wszystkie działania w sieci.
Efekty przemawiają za nami
Wykres z efektami naszej dwunastomiesięcznej pracy na stronie abcflorysty.pl. W niecały rok z zerowego wskaźnika fraz w TOP10, awansowaliśmy na aż 250 fraz!
Wykres z efektami naszej pracy w sklepie internetowym Florysta24.pl. Ponad dwa lata działań pozwoliło z jednej frazy w TOP3 wskoczyć na poziom około 100 fraz w TOP3.