Cennik pozycjonowania stron
od
Miesięcznie
od
Miesięcznie
od
Miesięcznie
Standard | Biznes | Premium | |
---|---|---|---|
Liczba artykułów w miesiącu | 4 | 7 | 15 |
Liczba znaków w artykule | 2 - 3 tys. | 2 - 3 tys. | 2 - 5 tys. |
Analiza słów kluczowych | |||
Copywriting | |||
Analityka | |||
Optymalizacja witryny | |||
Optymalizacja treści | |||
Optymalizacja linków | |||
Link building | |||
Content Marketing |
To jedno z najważniejszych działań SEO, które musisz rozważyć, jeśli chcesz, by Twoja witryna miała szansę zaistnieć w Google. Copywriting to pisanie treści reklamowych, sprzedażowych oraz informacyjncyh o produkcie, usłudze, o definicjach oraz wielu innych rzeczy, które szukają internauci. Cechą dobrego tekstu jest odpowiednie nasycenie tegoż słowami kluczowymi, frazami, których mogą szukać Twoi potencjalni odbiorcy.
Copywriting to tworzenie nowych, wartościowych treści z branży witryny, które podniosą widoczność w wyszukiwarce.
Tworzenie wartościowych treści nakierowanych do potencjalnych Klientów firmy oraz reklamowanie ich wszędzie tam, gdzie są obecni (Facebook, YouTube, Instagram, Twitter, branżowe blogi oraz portale, fora).
Analiza statystyk, konwersji, używanie narzędzi statystycznych, by zmaksymalizować efektywność działań strony. Trudno o analitykę bez płatnych narzędzi takich jak: Senuto, Semstorm, SeoStation, Ahrefs i inne. Profesjonalne narzędzia oraz wiedza jak je używać pozwalają nam wydatnie wspomóc proces optymalizacji oraz pozycjonowanie Twojej witryny w Internecie.
Wykres efektów naszej rocznej pracy na witrynie abcflorysty.pl. W niecały rok z żadnej frazy w TOP10 awansowaliśmy na aż 250 fraz!
Wykres efektów naszej pracy w sklepie internetowym florysta24.pl. Ponad 2 lata pracy pozwoliło z 1 frazy w TOP3 wskoczyć na blisko 100 fraz w TOP3.