Czym jest analiza słów kluczowych?
To analiza słów kluczowych pod kątem konkurencji i możliwej widoczności, co pozwala wybrać wspólnie kierunek pozostałych działań. Jest to pierwszy krok przy pozycjonowaniu, gdy musimy wybrać słowa/frazy, na które chcemy być widoczni w wyszukiwarce Google.
Czym jest optymalizacja linków?
To analiza i poprawa odnośników prowadzących do witryny w taki sposób, aby Google zweryfikowało je jako najlepsze. Wlicza się w to również m.in. usunięcie linków, które negatywnie wpływają na wyniki witryny oraz usuwanie ewentualnych nałożonych wcześniej kar na stronę.
Copywriting
To jedno z najważniejszych działań SEO, które musisz rozważyć, jeśli chcesz, by Twoja witryna miała szansę zaistnieć w Google. Copywriting to pisanie treści reklamowych, sprzedażowych oraz informacyjncyh o produkcie, usłudze, o definicjach oraz wielu innych rzeczy, które szukają internauci. Cechą dobrego tekstu jest odpowiednie nasycenie tegoż słowami kluczowymi, frazami, których mogą szukać Twoi potencjalni odbiorcy.
Copywriting to tworzenie nowych, wartościowych treści z branży witryny, które podniosą widoczność w wyszukiwarce.
Content marketing
Tworzenie wartościowych treści nakierowanych do potencjalnych Klientów firmy oraz reklamowanie ich wszędzie tam, gdzie są obecni (Facebook, YouTube, Instagram, Twitter, branżowe blogi oraz portale, fora).
Czym jest optymalizacja witryny?
To modyfikacja serwisu www lub sklepu wg wytycznych Google pozwalająca zwiększyć zakres wyświetlania informacji w wynikach wyszukiwania.
Mówiąc jeszcze prostszym językiem: jest to kolejny z etapów przygotowania Twojej witryny w taki sposób, by dać jej szansę na dobre wyniki w Google.
Czym jest optymalizacja treści?
To nic innego jak dogłębne sprawdzenie oraz poprawa treści na stronie, uporządkowanie jej oraz zmodyfikowanie w celu poprawy ich widoczności w Google.
Link building
Działania mające na celu pozyskanie możliwie najbardziej wartościowych linków prowadzących do Twojej strony internetowej, wszelkich wzmianek o firmie, co ma oczywiście za zadanie zaowocować poprawą widoczności w wyszukiwarce Google.
Analityka
Analiza statystyk, konwersji, używanie narzędzi statystycznych, by zmaksymalizować efektywność działań strony. Trudno o analitykę bez płatnych narzędzi takich jak: Senuto, Semstorm, SeoStation, Ahrefs i inne. Profesjonalne narzędzia oraz wiedza jak je używać pozwalają nam wydatnie wspomóc proces optymalizacji oraz pozycjonowanie Twojej witryny w Internecie.