Strony dla lekarzy |
Strony dla lekarzy i placówek medycznych
Posiadamy doświadczenie w tworzeniu stron dla placówek medycznych, zapewniając lekarzom skuteczną obecność online, pomagając jednocześnie pacjentom w znalezieniu potrzebnej opieki.
Wysoki standard stron dla lekarzy i przychodni
Strona WWW jest kluczowym narzędziem do zdobywania potencjalnych zainteresowanych, zwłaszcza w branży medycznej.
Nasze strony internetowe dla placówek medycznych są kompleksowymi systemami, które wspierają strategie marketingowe. Mimo popularnych opinii, marketing bazujący tylko na mediach społecznościowych, bez własnej strony internetowej, okazuje się być mniej efektywny i droższy, szczególnie w długoterminowej perspektywie.
W ciągu ostatniej dekady rynek medyczny przeszedł znaczną transformację. Pacjenci przestali szukać lekarzy poprzez polecenia znajomych czy rodziny, a ogłoszenia medyczne zniknęły z lokalnych gazet i stacji radiowych. Badania wskazują, że 69% użytkowników internetu szuka lekarzy, przychodni czy szpitali online.
Wierzymy, że wspólnie możemy sprostać wyzwaniom stawianym przez medycynę XXI wieku. Jesteśmy przekonani, że własna strona internetowa jest potężnym narzędziem dla lekarzy, umożliwiającym pacjentom znalezienie najlepszych specjalistów i ważnych informacji, co może mieć realny wpływ na ich zdrowie.
Strona dla lekarza w pełni responsywna
Przy tworzeniu serwisu medycznego każdy projekt jest dla nas unikalny.
Rozpoczynamy od zebrania wymagań klienta, mając na uwadze specyfikę branży medycznej. Organizujemy warsztaty z klientem, osobiście lub zdalnie, na wczesnym etapie współpracy, by omówić kluczowe aspekty witryny: funkcjonalności, wersje językowe i inne ważne cechy, niekiedy niezauważone przez samego klienta. Naszym celem jest pełne zrozumienie potrzeb i wymagań, aby nasze rekomendacje były w pełni zintegrowane ze strategią marketingową.
Po ustaleniu wizji graficznej, graficy rozpoczynają tworzenie projektu graficznego strony, co jest jednym z kluczowych etapów procesu. Klient otrzymuje wstępny projekt, który następnie jest dopracowywany w ciągłej współpracy z nim. Po uzgodnieniu projektu, implementujemy system zarządzania treścią, który umożliwia łatwe dodawanie i zarządzanie treściami na stronie, takimi jak teksty, zdjęcia, filmy czy inne elementy.
Strona internetowa musi być responsywna, co oznacza, że powinna poprawnie wyświetlać się i być w pełni funkcjonalna zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych.
Nasze strony internetowe dla lekarzy
-
Gwarancja jakości
-
Estetyka
-
Aktualizacje oprogramowania
-
Optymalizacja
-
Responsywność
-
Szybkość działania
Witryny placówek medycznych zgodne z SEO
Każda witryna dla placówek medycznych, którą tworzymy, spełnia kryterium gotowości na działania SEO.
Zwracamy szczególną uwagę na optymalizację strony pod kątem wyszukiwarek internetowych. Strona niewłaściwie zaprojektowana pod względem SEO nie osiągnie wysokich pozycji w wyszukiwarkach, nawet jeśli zawierałaby wartościowe treści i generowała cenne linki.
Jednocześnie z procesem tworzenia strony, zajmujemy się również pisaniem tekstów. Nasz zespół wykwalifikowanych copywriterów, mających solidne przygotowanie merytoryczne do tworzenia treści, odpowiada za ich kreację. Dostosowują styl treści do języka komunikacji z pacjentem, aby był on jak najbardziej odpowiedni i przystępny.
Konwersja dzięki stronie dla pacjentów
Aby witryna placówki medycznej spełniała swoją podstawową funkcję biznesową, powinna ułatwiać użytkownikowi dokonanie konwersji.
Zazwyczaj polega ona na skontaktowaniu się z placówką telefonicznie, dlatego numer telefonu powinien być widoczny i łatwy do używania z telefonu komórkowego. Jednak kontakt telefoniczny to nie jedyny sposób na konwersję. Na stronie implementujemy również inne opcje, takie jak podstrony docelowe z formularzami kontaktowymi, newslettery czy narzędzia do komunikacji, np. komunikatory, aby ułatwić różne formy kontaktu z pacjentami.
Kładziemy duży nacisk na tworzenie lekkich i bezpiecznych serwisów medycznych. Dbamy o te aspekty Twojej witryny, ponieważ są one istotne zarówno dla użytkowników, jak i dla optymalizacji SEO. Szybkość ładowania strony jest kluczowym parametrem, który wpływa na pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania, a także na ogólną satysfakcję użytkowników z korzystania z witryny.
Obowiązkowe elementy na stronie placówki medycznej
W projektowaniu stron internetowych dla placówek medycznych istnieją pewne elementy, które są szczególnie efektywne niemal w każdym przypadku. Kluczowe są informacje i narzędzia ułatwiające kontakt z przychodnią oraz te, które budują zaufanie. Aby zwiększyć skuteczność Twojej strony internetowej, zalecamy umieszczenie następujących elementów:
-
Dane do szybkiego kontaktu, w tym numer telefonu, adres e-mail lub formularz kontaktowy,
-
Adres placówki z mapką dojazdu, aby ułatwić pacjentom znalezienie lokalizacji,
-
Widget czatu online dla szybkiej i wygodnej komunikacji,
-
Informacje o ofercie i cenach usług,
-
Podstrony poświęcone konkretnym usługom lub specjalizacjom,
-
Podstrony dedykowane poszczególnym specjalistom pracującym w placówce,
-
Odnośniki do profili placówki w mediach społecznościowych,
-
Sekcje z opiniami pacjentów, które wzmacniają pozytywny wizerunek,
-
Kalendarz umożliwiający umawianie wizyt online, co zwiększa wygodę pacjentów.
Strona na urządzeniu mobilnym pacjenta
Podczas projektowania stron internetowych dla branży medycznej skupiamy się na maksymalnej funkcjonalności witryny. Czy wiesz, że wielu Twoich potencjalnych pacjentów korzysta z internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych?
Zastosowanie technologii Responsive Web Design (RWD) zapewni, że strona internetowa Twojego szpitala, gabinetu lekarskiego czy stomatologicznego będzie responsywna, czyli poprawnie wyświetlać się i działać na różnych urządzeniach, takich jak smartfony czy tablety.
Responsywna strona internetowa to klucz do łatwiejszego kontaktu z pacjentem, zapewniając mu wygodny dostęp do informacji i usług, niezależnie od tego, jakiego urządzenia używa.
Pacjenci szukają lekarza w internecie
Już od dawna książki telefoniczne nie są głównym źródłem informacji – szczególnie w kontekście poszukiwania opieki medycznej.
Obecnie ludzie szukają informacji o placówkach zdrowotnych głównie w internecie, a najpopularniejszą wyszukiwarką w Polsce jest Google.
Jeśli Twoja klinika lub prywatny gabinet lekarski nie posiada jeszcze swojej wizytówki w internecie, tracisz możliwość pozyskania pacjentów poprzez organiczne wyszukiwania.
Naszym zadaniem jest stworzenie dla Ciebie strony WWW, która będzie idealnie dopasowana do specyfiki branży medycznej i uwzględniająca zalecenia SEO. Dzięki temu Twoja nowa strona internetowa ma szansę zajmować wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google, co zwiększy jej widoczność i przyciągnie więcej potencjalnych pacjentów.
Strona internetowa dla różnych kierunków medycznych
Nasza oferta obejmuje realizację witryn dla różnych podmiotów i kierunków medycznych, w tym m.in.:
- Kardiologia
- Dermatologia
- Ginekologia
- Chirurgia
- Ortopedia
- Neurologia
- Pediatria
- Onkologia
- Psychiatria
- Laryngologia
- Okulistyka
- Endokrynologia
- Urologia
- Pulmonologia
- Reumatologia
Stworzymy dla Ciebie nowoczesną stronę internetową, która skutecznie przyciągnie nowych pacjentów. Nasza oferta jest skierowana zarówno do lokalnych przychodni, jak i większych firm medycznych.
Daj się odkryć potencjalnym pacjentom. Zainwestuj w stronę internetową, która profesjonalnie zaprezentuje Twoje usługi i pomoże rozwinąć biznes medyczny!
Placówki medyczne
[home]Gabinety lekarskie
[home]Szpitale
[home]Kliniki
[home]Przychodnie specjalistyczne
[home]Gabinety stomatologiczne
[home]Przychodnie POZ
Doświadczenie w tworzeniu stron dla przychodni i lekarzy
Zaufaj naszemu wieloletniemu doświadczeniu w tworzeniu stron internetowych dla branży medycznej.
Rozumiemy specyficzne wymagania tej branży i wiemy, jakie rozwiązania najlepiej odpowiadają oczekiwaniom Twoich potencjalnych klientów.
Zaprojektujemy dla Ciebie serwis, który będzie intuicyjny w obsłudze i zarazem wyróżniający się atrakcyjną grafiką.
Ważne jest, by oferta Twojego gabinetu medycznego, szpitala czy innej placówki zdrowia była przedstawiona w sposób maksymalnie przejrzysty. Jeżeli pacjent nie znajdzie szybko potrzebnych informacji, może szybko zwrócić się do konkurencji.
Zapraszamy do współpracy!
Poniżej komponenty i funkcjonalności, które mogą znaleźć się na stronie internetowej. W zależności od zakresu prac i potrzeb, uzależniona jest cena końcowa projektu.
Pakiet Medical może zawierać m.in.
- Indywidualny projekt
- Stworzenie podstron
- Responsywność
- Prosta obsługa CMS
- Domena
- Hosting
- Poczta
- Rejestracja pacjentów
- Odświeżenie logo
- Obsługa marketingowa
- Czat
- WCAG
- Optymalizacja SEO
- Reklamy Google Ads
- Linki do social media
- Formularz kontaktowy
- Blog
- Copywriting
- Zdjęcia stockowe
- Akceptacja ciasteczek (RODO)
- Pomoc techniczna
- Gwarancja na 12 miesięcy
- Kliknięć: 1296