Skip to main content

Prowadzenie social media

Prowadzenie Social Media

Zajmujemy się obsługą firmowych kont na Facebooku, Instagramie oraz Linkedinie. Sprawdź ofertę!

Mając doświadczenie w obszarze mediów społecznościowych, wiemy jak użytkowników zmieniać w klientów. Dążenie do osiągnięcia Twoich celów biznesowych będzie prowadzone przez starannie przygotowane treści i kampanie reklamowe, dostosowane do potrzeb Twojego odbiorcy.

Prowadzenie Social Media

Agencja Social Media

Twoi przyszli klienci spędzają czas w mediach społecznościowych, gdzie poszukują informacji o ofertach firmowych. Jest to idealna okazja, by przedstawić im Twoją propozycję. Specjalizujemy się w marketingu na platformach takich jak Facebook, czy Instagram. Dysponujemy bogatym doświadczeniem w zarządzaniu firmowymi profilami z wielu sektorów.

Obsługa social media

Obsługa social media

  • Obsługa fanpage na Facebooku

    Obsługa fanpage na Facebooku

  • Kampanie Facebook Ads

    Kampanie Facebook Ads

Obsługa Instagrama

Obsługa Instagrama

Instagram Ads

Instagram Ads

Instagram Ads

Instagram Ads

  • Sesje zdjęciowe

    Sesje zdjęciowe

  • Strategie i konsultacje

    Strategie i konsultacje

Obsługa fanpage

Social media dla firm - komunikacja i sprzedaż

Jako eksperci w dziedzinie komunikacji w social media, pomożemy wybrać odpowiednie kanały dla Twojej marki, opracujemy spersonalizowaną strategię obecności oraz będziemy zarządzać Twoimi profilami firmowymi i kampaniami reklamowymi.

Naszym celem jest podniesienie świadomości Twojej firmy i zwiększenie przychodów, m.in. poprzez social media. Dzięki starannie zaprojektowanym kampaniom na platformach takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok czy YouTube oraz odpowiednio skonfigurowanym reklamom, możemy nie tylko zwiększyć rozpoznawalność usług i zaangażowanie, ale także poprawić sprzedaż dzięki efektywnym reklamom płatnym.

Jeśli zastanawiasz się nad wyborem agencji do zarządzania Twoimi mediami społecznościowymi, zapraszamy do kontaktu z nami! Chętnie przedstawimy Ci nasze pomysły i zajmiemy się kompleksowym prowadzeniem Twoich firmowych profili w mediach społecznościowych.

Bądź wszędzie! Obsługa Instagrama i Facebooka

Instagram stał się niezastąpioną platformą dla wielu branż, gromadząc różnorodne i wartościowe grupy odbiorców. Popularność tego medium rośnie z roku na rok.

Wspierając Twoją obecność na Facebooku, proponujemy także obsługę profilu na Instagramie, co stanowi doskonałe dopełnienie naszych działań w mediach społecznościowych. Jest to szczególnie istotne, jeśli Twoi potencjalni klienci to osoby poniżej 35. roku życia – główna grupa korzystająca z Instagrama. Naszym celem jest nie tylko estetyczne prowadzenie Twojego konta, ale przede wszystkim dostarczanie treści, które trafią w oczekiwania Twojej grupy docelowej.

Instagram ma swoją specyfikę, jeśli chodzi o zarządzanie profilem. Aby w pełni wykorzystać jego potencjał i przynieść korzyści Twojemu biznesowi, najlepiej powierzyć go ekspertom. Dysponujemy bogatym doświadczeniem w zarządzaniu kontami na tej platformie.

Z każdym rokiem Instagram przyciąga coraz więcej aktywnych użytkowników. Dla wielu sektorów jest to kluczowe narzędzie, które może bezpośrednio wpłynąć na kształtowanie pozytywnego wizerunku oraz zwiększenie sprzedaży.

Obsługa Instagrama i Facebooka Prowadzenie fanpage

Co zapewniamy w ramach administracji fanpage'a Twojej firmy?

Kiedy zdecydujesz się na nasze usługi zarządzania Twoim profilem w mediach społecznościowych, możesz liczyć na:

  • Opiekuna klienta - będziesz miał swojego stałego przedstawiciela, który służy pomocą i jest głównym punktem kontaktu.
  • Plan komunikacji - bazując na Twoich celach, stworzymy strategię promocji i reklamy.
  • Ekspertyzę w reklamach - jesteśmy biegli w Facebook Ads, a tworzenie reklam w mediach społecznościowych to nasza specjalność.
  • Opracowywanie treści - tworzymy interesujące posty oraz opisy, które przyciągną uwagę Twojej publiczności.
  • Projekty graficzne i zdjęcia - tworzymy unikatowe grafiki, zgodne z charakterem Twojej marki.
  • Spersonalizowane projekty oraz profesjonalne fotografie - wszystko to, by Twoj profil wyróżniał się na tle konkurencji!
Poprzez social media pozyskasz nowych klientów

Rozumiemy sztukę tworzenia przyciągających uwagę treści oraz jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe, by zdobyć nowych obserwatorów i zainteresować tych, którzy już są zaznajomieni z Twoją marką.

Skorzystaj z naszej wiedzy w dziedzinie marketingu online i stań się marką, którą ludzie chcą polubić!

Prowadzenie Instagrama
Korzyści z obsługi social media

Social media to potężne narzędzie dla firmy. Dlaczego warto skorzystać z pomocy profesjonalnej agencji?

  • Dzięki mediom społecznościowym masz szansę trafić bezpośrednio do swojej grupy docelowej. Dobrze dobrana reklama może zwrócić uwagę potencjalnych klientów na Twoją ofertę jeszcze przed tym, zanim zaczną oni szukać jej w internecie.
  • Angażujący content w social mediach prowadzi do większej liczby odwiedzin na Twojej stronie internetowej.
  • Budując relacje w social mediach, możesz zwiększyć zainteresowanie swoimi produktami lub usługami.
  • Regularna i merytoryczna komunikacja z Twoją społecznością buduje zaufanie i lojalność.
  • Kreuj wizerunek eksperta w swojej branży i buduj świadomość marki.
  • W social mediach ludzie dzielą się swoimi opiniami, zainteresowaniami i feedbackiem. Te informacje mogą być kluczowe dla Twojego biznesu.
  • Social media to nie tylko miejsce na promocję firmy, ale także na pozyskiwanie pracowników i budowanie wizerunku atrakcyjnego pracodawcy.

Korzystając z potencjału social mediów, możesz przyspieszyć rozwój swojego biznesu w wielu obszarach. Agencja specjalizująca się w social media pomoże Ci w tym jak najbardziej efektywnie.

Co gwarantujemy w ramach obsługi Twojego profilu na Facebooku?

Nie ograniczamy się jedynie do zarządzania kontem na Facebooku. Wzbogacamy je, aktualizujemy, dostarczamy interesujące treści, tworzymy zachwycające grafiki i dbamy o efektywne reklamy.

  • Stworzenie i optymalizacja

    konta

  • Regularna

    publikacja postów

  • Indywidualne

    materiały graficzne

  • Organizacja

    konkursów

  • Profesjonalne

    kampanie reklamowe

  • Integracja

    z narzędziem Pixel

  • Komunikacja

    z użytkownikami

  • Nadążanie

    za trendami

Odpowiedzieliśmy na Twoje pytania?
Jeśli jest zagadnienie, o którym nie przeczytałeś na naszej stronie, możesz zostawić swój numer, a my oddzwonimy.
Prowadzenie social media - cennik
500PLN

Social START od

Miesięczna płatność

  • 4 posty i stories w miesiącu
  • wdrażanie kreakcji graficznych klienta
  • opiekun klienta
  • moderacja profilu i interakcja z użytkownikami
1000PLN

Social BIZNES od

Miesięczna płatność

  • 8 postów i stories w miesiącu
  • publikacja postów okolicznościowych
  • opiekun klienta
  • rozbudowa profilu
  • zniżka 15% na usługi obsługi Facebook Ads lub Instagram Ads
  • moderacja profilu i interakcja z użytkownikami
1500PLN

Social PREMIUM od

Miesięczna płatność

  • 12-16 postów i stories w miesiącu
  • optymalizacja i rozbudowa profilu
  • publikacja postów okolicznościowych
  • przygotowanie spójnej kreacji graficznej/tworzenie grafik
  • zniżka 15% na usługi obsługi Facebook Ads lub Instagram Ads
  • opiekun klienta
  • organizacja konkursów dla użytkowników
  • moderacja profilu i interakcja z użytkownikami
Dlaczego warto nam zaufać?

Zajmujemy się prowadzeniem biznesowych profili w mediach społecznościowych z myślą o Twoich celach komercyjnych. Nasze wieloletnie doświadczenie pozwala nam skutecznie docierać do osób zainteresowanych Twoją ofertą i tworzyć wokół Twojej marki lojalną społeczność.

  • Tworzymy treści dostosowane do Twojego biznesu, które angażują Twoją społeczność.
  • W sytuacjach kryzysowych działać będziemy ekspresowo, by dbać o Twój wizerunek.
  • Dzięki naszej elastyczności możesz regulować budżet i zakres działań zgodnie z aktualnymi potrzebami firmy.
  • Zajmiemy się wszystkimi aspektami technicznymi, od konfiguracji konta po monitoring kampanii.
  • Dbamy o to, by każda wydana przez Ciebie złotówka była inwestycją, a nie wydatkiem.
  • Regularnie aktualizujemy naszą wiedzę i dostosowujemy się do najnowszych trendów w social mediach. Testujemy nowe rozwiązania, by być jeszcze skuteczniejszymi.

Nie czekaj, pytaj! Skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się, jak możemy wspierać rozwój Twojego biznesu w mediach społecznościowych.

Prowadzenie social media
Zainteresowany prowadzaniem fanpage?
Napisz lub zadzwoń i zapytaj o Facebooka lub Instagrama Twojej firmy!
  • strony internetowe
  • strony internetowe
  • tworzenie stron internetowych
  • tworzenie stron internetowych
  • tworzenie stron internetowych
  • tworzenie stron internetowych

Więcej…Prowadzenie social media

  • Kliknięć: 2515

Polityka prywatności

Polityka prywatności

Prowadzenie Social Media

Twoja prywatność jest dla nas bardzo ważna. Dlatego prosimy o zapoznanie się z zasadami, które przyjęliśmy, by jak najlepiej chronić Twoje dane osobowe. Jeżeli nie znajdziesz poniżej odpowiedzi na swoje pytania, napisz do nas – postaramy się pomóc.

Kim jesteśmy?

Administratorem danych osobowych jest Studio 113 Ltd. z siedzibą w Londynie, 85 Great Portland Street, First Floor
W1W 7LT London, England, Company number: 11283105

Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jakie dane osobowe zbieramy?

Dane osobowe pozyskujemy bezpośrednio od Ciebie. Wykorzystujemy Twój adres IP i dane o Twojej przeglądarce. Kiedy się z nami kontaktujesz, przekazujesz nam także najczęściej swój adres mailowy i telefon. Możesz także przekazać nam w wiadomości swoje imię, nazwisko lub inne dane. Przekazanie tych danych jest dobrowolne, ale (gdy mowa o IP, danych o przeglądarce czy adresie mailowym w czasie kontaktu) są one niezbędne abyśmy mogli czy to udzielić Ci dostępu do naszej strony czy odpowiedzieć na Twoją wiadomość. Ponadto, możesz także zapisać się na nasz newsletter za pomocą swojego adresu mailowego. Aby natomiast zostawić komentarz na naszym blogu możesz skorzystać z zewnętrznej wtyczki Disqus, podając wymagane przez nią dane.

W jakim celu zbieramy dane osobowe?

Zbieramy dane osobowe w celach statystycznych oraz w przypadku otrzymania od Ciebie wiadomości, także w celu kontaktu z Tobą i odpowiedzi na Twoją wiadomość. Jeżeli zapisałeś się na nasz newsletter, Twoje dane osobowe są przetwarzane w celu jego obsługi.

Jaka jest podstawa przetwarzania danych osobowych?

Podstawą przetwarzania danych osobowych jest nasz uzasadniony interes – musimy być w stanie prowadzić statystyki naszej strony, a kiedy się z nami skontaktujesz musimy być w stanie odpowiedzieć na Twoją wiadomość.

W przypadku newslettera, podstawą przetwarzania jest Twoja zgoda.

Komu przekazujemy dane osobowe?

Bardzo starannie dobieramy naszych partnerów. Chcemy współpracować tylko z najlepszymi. Dlatego też ograniczamy do minimum transfer danych do innych podmiotów. Możemy je przekazywać do firm świadczących dla nas usługi wsparcia IT, aplikacji statystycznych i badawczych oraz aplikacji umożliwiających komentowanie. W przypadku newslettera, Twoje dane mogą być przekazane do firm zajmujących się obsługą masowych wiadomości.

Jakie są Twoje prawa?

Masz prawo wniesienia skargi na organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Tam, gdzie podstawą przetwarzania jest Twoja zgoda, masz prawo ją w każdej chwili wycofać. Napisz do nas jeśli chcesz to zrobić. Pamiętaj jednak, że nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na jej podstawie przed jej wycofaniem.

Masz prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Dodatkowo możesz wnieść sprzeciw wobec przetwarzania, a także żądać przeniesienia danych. Aby to zrobić, wystarczy się z nami skontaktować

Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Przechowujemy Twoje dane wyłącznie w okresie ich przetwarzania oraz przez dalszy okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń.

Jeżeli masz pytania, napisz do nas. Postaramy się pomóc!

Więcej…Polityka prywatności

  • Kliknięć: 368

Strony internetowe dla firm

Strony internetowe dla firm

Tworzymy strony internetowe dla firm, przedsiębiorstw i korporacji z całego kraju. W naszej ofercie znajdziesz wszelkiego rodzaju profesjonalne projekty witryn, dostosowane do nowoczesnych standardów, wraz z pełną opieką techniczną.

Pozwoli to na świetną prezentację produktów i usług Twojej, ściągając nowych klientów w internecie.

Strony internetowe dla firm strony internetowe

Wysoki poziom Twojej firmowej witryny

Mamy wiedzę i umiejętności, aby odpowiednio przedstawić Twoją ofertę potencjalnym klientom w sieci, niezależnie od tego czy prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą, czy też jesteś prezesem spółki.

Twoja firma musi trzymać w internecie wysoki poziom, podobnie jak podczas każdego spotkania biznesowego.

Bardzo się cieszymy, że trafiłeś właśnie do nas!

Firmowe strony Studio113
to:

  • Fachowe doradztwo
  • Wsparcie techniczne
  • Kilkanaście lat doświadczenia
  • Nowoczesny design
  • Zarządzanie poprzez CMS
  • Responsywność
Co zyska Twoja firma dzięki nowej stronie internetowej?

1. Firmowa wizytówka - zbudowana nowa strona internetowa jest znakomitą wizytówką firmy. Jest internetowym przedstawicielem handlowym, który przez całą dobę może prezentować ofertę.

2. Źródło informacji - adres witryny może się pojawić na wizytówkach, ulotkach, banerach reklamowych, czy też wiadomościach do klientów. Strona umożliwia przekazywać informacje często w szerszym zakresie niż to, co do tej pory powiedziałeś klientowi o swojej działalności i w spokoju przejrzeć istotne wiadomości.

3. Zaufanie - firmy, które posiadają nowoczesne strony internetowe, cieszą się znacznie większym zaufaniem wśród klientów, niż biznesy, które na ten aspekt nie zwracają uwagi. Profesjonalna witryna pokazuje, że poważnie traktujesz każdy aspekt działalności, zwiększając tym samym swoją reputację w oczach zainteresowanych ofertą.

4. Podstawa internetowej reklamy - jeśli chcesz zdobywać klientów w sieci, obowiązkiem jest posiadanie swojego miejsca prezentacji oferty. Za jej pomocą możesz budować ruch z wyszukiwarki i budować swoją sprzedaż, chociaż należy pamiętać, że wzrosty zależne są w dużej mierze od pozycjonowania i reklam ADS.

tworzenie stron internetowych
Cennik stron internetowych dla firm
300PLN

Od

Miesięczna płatność

Wybieram

3500PLN

Od

Jednorazowa płatność

Wybieram

150PLN

Opieka techniczna od

Miesięczna płatność

Wybieram

  • Niemal wszyscy (93%) klienci oceniają, że prezentacja wizualna wpływa na ich zakupy

  • Około połowa (50%) internautów uważa, że brak mobilnej wersji strony to lekceważenie klienta

  • Pierwsza ocena klienta jest powiązana z designem strony (94% przypadków)

  • Ponad 1/3 (38%) wychodzi, jeżeli serwis nie zachęca i jest mało intuicyjny

  • Około 3/4 klientów uważa, że wygląd strony wpływa na wiarygodność firmy

strony internetowe dla firm
Strona internetowa firmy to coś więcej niż adres

Proces tworzenia profesjonalnej strony internetowej dla firmy to o wiele więcej niż tylko projektowanie grafiki, dbanie o użyteczność i tworzenie treści.

Nasza praca rozpoczyna się od gruntownego zrozumienia specyfiki Twojego biznesu. Dzięki temu możemy wcielić się w rolę potencjalnego klienta, który poszukuje rozwiązania swojego problemu w świecie internetu. Ta głęboka wiedza stanowi fundament do stworzenia strony internetowej, która rzeczywiście odpowiada na potrzeby Twoich prawdziwych klientów. Naszym celem nie jest tylko stworzenie efektownej witryny, ale przekształcenie jej w doskonałe miejsce do nawiązywania pierwszych kontaktów biznesowych.

Chcielibyśmy Cię zaprosić do kontaktu z nami. Pozwól nam omówić Twoje nowe możliwości i wyznaczyć ścieżkę do osiągnięcia sukcesu online. Działając wspólnie, możemy przekształcić Twoją stronę internetową w narzędzie, które nie tylko prezentuje Twoją firmę w atrakcyjny sposób, ale także angażuje i przyciąga klientów, umożliwiając im efektywne nawiązanie pierwszego kontaktu biznesowego.

Moduły strony internetowej

Jakie funkcjonalności i standardy mogą się znaleźć na stronie?

  • fotogalerie
  • wersje językowe
  • Google Analytics
  • Google Search Console
  • optymalizacje
  • kopie zapasowe
  • domena
  • hosting
  • formularze
  • przyjazne URL
  • system CMS
  • RWD
  • konta pocztowe
  • mapa dojazdu
  • newsletter
  • system rezerwacji
  • system płatności
  • system sprzedaży
  • sklep internetowy
  • moduły społecznościowe
  • blog
  • SSL
  • komentarze
  • wyszukiwarka
  • czat
Odpowiedzieliśmy na Twoje pytania?
Jeśli jest zagadnienie, o którym nie przeczytałeś na naszej stronie, możesz zostawić swój numer, a my oddzwonimy.
Pracujemy w całej Europie

Zaczynaliśmy w Polsce, a z biegiem lat rozwinęliśmy zespół, biura oraz portel klientów na terenie całej Europy. Pracowaliśmy m.in. w Niemczech, Słowacji, Węgrzech, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Belgii, czy Hiszpanii.

  • Wielka Brytania
    • Londyn
    • 85 Great Portland Street

  • Niemcy
    • Hamburg
    • Vierländer Damm 9

  • Polska
    • Grudziądz
    • ul. Dąbrówki 9
    • ul. Jackowskiego 42/13

Więcej…Strony internetowe dla firm

  • Kliknięć: 2003

Ads

Kampanie Google Ads

Chcesz dotrzeć do większej liczby klientów i budować sprzedaż? Sprawdź naszą ofertę Google Ads!

Widząc potencjał w internecie, postanowiłeś podnieść swoją działalność na wyższy poziom i umocnić swoją obecność jako marki osobistej? Jeśli zastanawiasz się, jak skutecznie dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów, kampanie Google Ads mogą okazać się kluczowym narzędziem w Twojej strategii promocyjnej.

Kampanie Google Ads
Co to jest reklama Google Ads?

Gdy myślimy o promocji strony w internecie, kluczowe jest właściwe dostosowanie kanałów reklamowych do naszego budżetu i celów biznesowych. Google Ads, wcześniej znane jako Google Adwords, stało się niekwestionowanym liderem w dziedzinie zasięgu, różnorodności formatów reklamowych i funkcji.

System Google Ads umożliwia wyświetlanie reklam w formie tekstowej, graficznej oraz wideo. Korzystając z tej platformy, Twoja marka pojawia się tam, gdzie większość internautów szuka produktów czy usług. Dlatego też, niezależnie od tego, czy prowadzisz lokalny biznes czy globalną firmę, reklama w Google jest nieodzowna – szczególnie biorąc pod uwagę, że Google dominuje na rynku wyszukiwarek zarówno w Polsce, jak i na świecie.

Z Google korzystają miliony ludzi, a witryn partnerskich w sieci reklamowej Google jest już ponad 2 miliony, docierając do niemal 90% użytkowników internetu.

Niektórzy przedsiębiorcy zastanawiają się, czy inwestować w pozycjonowanie strony w organicznych wynikach wyszukiwania (SEO), czy też postawić na płatne reklamy (PPC). Optymalna strategia marketingowa powinna połączyć oba te narzędzia, aby przyciągnąć do siebie wartościowy ruch. Chociaż pozycjonowanie jest długotrwałe i rezultaty mogą pojawić się po wielu miesiącach, to Google Ads daje szybsze efekty i możliwość uruchomienia kampanii niemal od razu.

Kampanie Google Ads

Prowadzimy różne typy kampanii

  • Kampanie w wynikach wyszukiwania
  • Kampanie Performance Max
  • Kampanie w sieci reklamowej
  • Kampanie produktowe
  • Kampanie lokalne
  • Kampanie video
  • Kampanie Discovery
  • Kampanie inteligentne
  • Kampanie remarketingowe
strony internetowe

Dlaczego warto zainwestować w Google Ads?

Ponad 90% użytkowników internetu w Polsce korzysta z Google, co czyni go głównym narzędziem wyszukiwania w kraju.

Poprzez platformę Google Ads (dawniej AdWords), masz także możliwość reklamowania się na YouTube, który zajmuje trzecie miejsce w rankingu najczęściej odwiedzanych witryn w Polsce. Dzięki integracji z Google Analytics, reklamy w Google oferują zaawansowane narzędzia analityczne, co ułatwia optymalizację kampanii i zwiększenie ich skuteczności. Istotną zaletą jest również elastyczność budżetowa, dzięki której możesz dostosować wydatki do swoich potrzeb.

Kiedy kampanie w Google Ads są właściwie zarządzane, potrafią przynieść znaczące korzyści. Kluczowym jest dobranie odpowiedniego celu, identyfikacja grupy docelowej oraz wyselekcjonowanie konkretnych grup produktów. Następnie tworzysz skuteczne treści reklamowe, opisy produktów, grafiki i odpowiednie wezwania do działania (CTA). Wszystko to po to, by skutecznie dotrzeć do klientów w cyfrowym świecie.

Kiedy chcemy promować naszą stronę internetową, kluczowe jest inwestowanie w te kanały reklamowe, które dają najlepsze rezultaty w pozyskiwaniu klientów. Dla wielu firm sprzedających różne produkty czy usługi, Google Ads często okazuje się najbardziej skuteczną formą reklamy.

Skuteczne kampanie Google Ads

Optymalizacja kampanii reklamowych jest kluczem do ich skuteczności. Korzystając ze szczegółowych raportów oferowanych przez Google, masz możliwość doskonalenia swoich reklam i zwiększania ich rezultatów.

Kampania Google na każdą kieszeń

Aby zacząć reklamować swoją stronę, nie musisz od razu inwestować wielkich sum. Wystarczające może być początkowe zaangażowanie w kwocie kilkuset złotych. Z upływem czasu, dzięki dokładnej optymalizacji kampanii, jej efektywność wzrośnie. Dzięki temu będziesz miał możliwość dostosowywania budżetu Google Ads – czy to zmniejszając wydatki, czy zwiększając je w celu osiągnięcia jeszcze lepszych rezultatów.

Doskonała trafność w grupę docelową

Dzięki właściwie dobranym słowom kluczowym w Google Ads szybko przyciągniesz nowych klientów. System ten działa z precyzją, co sprawia, że po dokładnej optymalizacji Twojej kampanii, Twoje reklamy dotrą bezpośrednio do osób, które są najbardziej zainteresowane tym, co oferujesz.

tworzenie stron internetowych
Zadbamy w pełni o reklamę Twojej firmy w internecie
Zapoznaj się z całą gamą naszych usług, które mają na celu wspieranie i rozwijanie Twojej działalności. Oferujemy naszym partnerom pełen pakiet działań w obszarze marketingu cyfrowego. Pomożemy Ci zarządzać Twoimi kontami w mediach społecznościowych, dostosujemy Twoją stronę do wymogów Google, doradzimy w skutecznym ustawieniu reklam, napiszemy atrakcyjne artykuły na Twój blog i zajmiemy się analizą ruchu na stronie.
strony internetowe dla firm
Prowadzenie kampanii Google Ads od A do Z

Google, jako wiodący system reklamowy, pozwala na prezentowanie reklam w postaci tekstu, obrazów, produktów oraz materiałów wideo.

Te reklamy pojawiają się na imponującej liczbie ponad 2 milionów stron współpracujących w sieci reklamowej Google, a także na YouTube, w poczcie Gmail i w licznych aplikacjach na smartfony. Dzięki temu szerokiemu zasięgowi, Twoja atrakcyjna oferta ma szansę przyciągnąć uwagę wielu potencjalnych klientów. Jak skutecznie ją przedstawić?

Jak skutecznie przygotować reklamę tekstową w Google Ads? Bierzemy pod uwagę m.in.:

  • Słowo kluczowe w treści reklamy - poprawi to wynik jakości.
  • Czy treść reklamy jest spójna z oferowanym produktem czy usługą.
  • Wykorzystanie pełnej dostępnej liczby znaków, nagłówków i linii tekstu.
  • Dodanie możliwych rozszerzeń, takich jak linki do podstron, informacje czy lokalizacje - powiększy to widoczność reklamy.
  • Czytelne i przemyślane URL, które mogą zawierać zachętę do działania (CTA).
Reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania – jak tworzyć?

Kilka aspektów dotyczących powstawania prawidłowych kampanii reklamowych

  • Jak najwięcej aktualnych informacji w treści.

  • Akcentowanie korzyści, takie jak potencjalne oszczędności lub zyski.

  • Publikowanie w treści reklamy konkretnych liczb, cen czy procentów.

  • Informowanie o specjalnych ofertach, rabatach czy wyprzedażach sezonowych.

  • Dostosowanie CTA do oferty - może to zwiększyć prawdopodobieństwo kliknięcia w reklamę.

  • Testowanie 2-3 różnych wersji reklam w tej samej grupie, aby zdobyć informacje o ich efektywności.

  • Dbanie o jasność i precyzję przekazu oraz unikanie błędów językowych.

  • Podkreślanie unikalnych cech oferty, np. oferowanie bezpłatnych konsultacji.

Kompleksowo podchodzimy do realizacji zadań
  • Ustawiamy Google Analytics, Tag Manager oraz inne narzędzia służące do analizy.

  • Tworzymy niezbędne materiały reklamowe, w tym teksty i grafiki.

  • Projektujemy specjalne strony docelowe (landing page).

  • Optymalizujemy witryny zgodnie z wytycznymi Google oraz potrzebami użytkowników.

  • Projektujemy spersonalizowane rozwiązania związane z automatyzacją, wykorzystując specjalne skrypty.

  • Dobieramy odpowiednie rodzaje kampanii reklamowych, dostosowane do Twoich oczekiwań.

  • Analizujemy rynek i działania konkurentów.

  • Tworzymy interaktywne raporty przy użyciu Looker Studio.

  • Przeprowadzamy audyty Twojej strony, aby ocenić efektywność prowadzonych kampanii reklamowych.

Koszty kampanii reklamowej

Koszt kampanii w Google Ads (dawniej AdWords) zależy od kilku istotnych czynników, w tym od wybranego słowa kluczowego i konkurencyjności w danej branży.

Zasada jest prosta: im bardziej pożądane jest słowo kluczowe, tym większe są koszty z nim związane, ponieważ walka o czołowe pozycje jest bardziej zacięta.

Google Ads rozlicza się głównie za każde kliknięcie w reklamę. Kluczową kwestią w początkowej fazie kampanii jest ustalenie, ile maksymalnie jesteś w stanie zapłacić za jedno kliknięcie w Twoją reklamę. Dla reklam wideo koszty są często obliczane na podstawie liczby wyświetleń.

Kontrolując koszty, unikasz niespodziewanych wydatków. Zbyt niski budżet może jednak sprawić, że konkurenci przewyższą Ciebie w aukcji reklamowej. Warto również zwrócić uwagę na jakość Twojej reklamy i odpowiednio zoptymalizowanej strony docelowej, ponieważ te czynniki wpływają na końcowe koszty. Równie ważne są takie aspekty jak lokalizacja użytkownika czy urządzenie, na którym przegląda on reklamę.

Zazwyczaj stawki za kliknięcie zaczynają się od kilku groszy, ale w przypadku bardzo konkurencyjnych słów kluczowych mogą osiągnąć nawet kilkadziesiąt złotych. Ponadto nie zapominaj o kosztach związanych z usługami agencji SEO/SEM, jeśli zdecydujesz się na taką współpracę.

tworzenie stron internetowych
Cennik Google Ads
500PLN

Pakiet START od

Miesięczna płatność

  • Kampanie skierowane bezpośrednio do Twoich odbiorców.
  • Precyzyjnie wyselekcjonowane reklamy w Google.
  • Wykorzystanie tylko tych słów kluczowych, które przynoszą najlepsze rezultaty.
  • Regularne ulepszanie kampanii w celu poprawy jej efektywności.
  • Monitorowanie wyników i dostarczanie szczegółowych raportów.
  • Indywidualny opiekun do spraw Twojej kampanii.
  • Konfiguracja i optymalizacja reklam dla lepszych wyników.

* przy budżecie reklamowym do 1000 zł miesięcznie

Wybieram

1500PLN

Pakiet BIZNES od

Miesięczna płatność

  • Kampanie skierowane bezpośrednio do Twoich odbiorców.
  • Precyzyjnie wyselekcjonowane reklamy w Google.
  • Wykorzystanie tylko tych słów kluczowych, które przynoszą najlepsze rezultaty.
  • Regularne ulepszanie kampanii w celu poprawy jej efektywności.
  • Monitorowanie wyników i dostarczanie szczegółowych raportów.
  • Indywidualny opiekun do spraw Twojej kampanii.
  • Konfiguracja i optymalizacja reklam dla lepszych wyników.
  • Wsparcie teamu.
  • Szczegółowa, zaawansowana strategia kampanii.
  • Konfiguracja plików produktowych.

* przy budżecie reklamowym od 5000 zł miesięcznie

Wybieram

7000PLN

Pakiet PREMIUM od

Miesięczna płatność

  • Kampanie skierowane bezpośrednio do Twoich odbiorców.
  • Precyzyjnie wyselekcjonowane reklamy w Google.
  • Wykorzystanie tylko tych słów kluczowych, które przynoszą najlepsze rezultaty.
  • Regularne ulepszanie kampanii w celu poprawy jej efektywności.
  • Monitorowanie wyników i dostarczanie szczegółowych raportów.
  • Indywidualny opiekun do spraw Twojej kampanii.
  • Konfiguracja i optymalizacja reklam dla lepszych wyników.
  • Wsparcie teamu.
  • Szczegółowa, zaawansowana strategia kampanii.
  • Konfiguracja plików produktowych.
  • Dedykowane kampanie pod konkretne lokalizacje.
  • Projekty graficzne do kampanii.
  • Monitorowanie zachowań użytkowników.
  • Podstawowy audyt SEO w ramach planowania kampanii.

* przy budżecie reklamowym od 50 000 zł miesięcznie

Wybieram

Koszt kampanii w Google Ads nie jest stały i zależy od kilku elementów. Jednym z nich jest wynagrodzenie dla specjalistycznej agencji marketingowej. Wyróżniamy się elastycznością i oferujemy naszym klientom różnorodne modele współpracy. Istnieje możliwość skonfigurowania własnego pakietu usług, korzystając z naszej bazowej oferty i dodając do niej różne komponenty marketingowe, takie jak analizy UX, tworzenie treści, SEO czy analizy rynkowe.

Zróżnicowanie kosztów między pakietami odzwierciedla różne rodzaje dostępnych kampanii oraz ilość czasu, jaki specjaliści poświęcą na realizację danego projektu. Naszym celem jest tworzenie strategii, która zapewni maksymalną efektywność przy zachowaniu optymalnych kosztów.

Jak długo trwa prowadzenie kampanii Google Ads?
  • Google Ads oferuje szybką korzyść z wydanych środków. Po przygotowaniu i zatwierdzeniu reklamy przez Google (co zazwyczaj trwa kilka godzin, choć maksymalnie do jednego dnia roboczego), reklama natychmiast dociera do potencjalnych odbiorców.

  • Pierwsze efekty możemy zauważyć już w dniu rozpoczęcia kampanii, zwłaszcza w sektorach o niskiej konkurencji.

  • Jednak czas potrzebny do osiągnięcia pełnej skuteczności kampanii zależy od wielu czynników, takich jak specyfika rynku, stopień konkurencji i przydzielony budżet. Istotne są także wcześniejsze dane i wyniki dotyczące kampanii.

  • Podsumowując, im dłużej prowadzona jest kampania, tym więcej mamy możliwości do jej doskonalenia, co przekłada się na lepsze efekty.

strony internetowe dla firm
Określ swoją grupę docelową

Kluczem do skutecznej kampanii reklamowej w Google Ads jest dokładne zdefiniowanie grupy docelowej.

Gdy wiesz, kto jest Twoim potencjalnym klientem, możesz kierować swoje reklamy do miejsc, które odwiedza najczęściej. Dla przykładu, jeśli sprzedajesz suplementy diety dla sportowców, warto wyświetlać reklamy na forach poświęconych kulturystyce czy innych stronach, które gromadzą pasjonatów sportu.

Możesz też dostosować swoje reklamy, opierając się na danych demograficznych takich jak płeć, wiek czy miejsce zamieszkania. Gdzie dokładnie pojawi się Twoja reklama w wynikach wyszukiwania zależy od kilku czynników. Ważny jest jej wynik jakości, który bierze pod uwagę aspekty takie jak jakość strony docelowej, treść reklamy czy dopasowanie słów kluczowych. Równie istotna jest maksymalna stawka za kliknięcie (CPC), którą ustalasz jako reklamodawca. Aby osiągnąć najlepsze rezultaty w Google Ads, znaczenie ma przygotowanie spersonalizowanej strategii, badanie grupy docelowej i dostosowywanie reklam do jej potrzeb. Możliwe jest także połączenie tej strategii z procesem pozycjonowania, by uzyskać lepsze efekty.

Jeżeli potrzebujesz pomocy w tym zakresie, jesteśmy do Twojej dyspozycji! Możemy zająć się Twoją kampanią od A do Z, dzięki czemu zyskasz większe zainteresowanie swoją ofertą oraz zwiększysz konwersję na stronie.

Co zyskujesz dzięki
Google Ads?

  • Rozpoznawalność

    w internecie

  • Zainteresowanie

    klientów

  • Ruch

    na stronie internetowej

  • Konwersja

    odbiorcy

Odpowiedzieliśmy na Twoje pytania?
Jeśli jest zagadnienie, o którym nie przeczytałeś na naszej stronie, możesz zostawić swój numer, a my oddzwonimy.
Sprawdź lokalne reklamy Google Ads

Google Ads to narzędzie dostępne dla firm każdej wielkości – od gigantów działających na skalę globalną po niewielkie, lokalne przedsiębiorstwa.

Niezależnie od tego, czy jesteś na rynku od lat, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę w biznesie, Google Ads może być dla Ciebie.

Chociaż istnieją pewne branże, które nie mogą reklamować się za pomocą tego narzędzia (jak na przykład sprzedaż alkoholu czy niektórych leków), większość firm może z niego skorzystać.

Dla właścicieli sklepów stacjonarnych istnieje również możliwość promowania swojego asortymentu w lokalnej społeczności poprzez reklamy produktów dostępnych na miejscu.

tworzenie stron internetowych strony internetowe dla firm
Lokalna kampania Google Ads przynosi korzyści

Wybierając lokalną kampanię w Google Ads, zyskujesz narzędzie skierowane bezpośrednio do Twoich potencjalnych klientów w Twojej okolicy, co zwiększa jej skuteczność.

  • Skuteczne zdobywanie klientów: Lokalne kampanie skierowane są bezpośrednio do osób z Twojej okolicy, co zwiększa szanse na pozyskanie lokalnych klientów, zwłaszcza jeśli prowadzisz firmę usługową.
  • Stymulowanie sprzedaży na miejscu: Jeśli potencjalny klient jest w Twojej okolicy, kampania może mu pokazać dostępne produkty w Twoim sklepie, zachęcając do bezpośredniej wizyty.
  • Promocja lokalnych wydarzeń: Jeśli organizujesz specjalne oferty czy wydarzenia, ludzie z okolicy będą informowani o nich w czasie rzeczywistym, co zwiększa ich zainteresowanie.
  • Precyzyjne informacje: Dzięki lokalnym kampaniom klienci dostają dokładne informacje o miejscu Twojego sklepu oraz godzinach jego otwarcia, co ułatwia im odwiedziny.
  • Wszechstronność w reklamie: Twoja reklama nie jest ograniczona tylko do jednego kanału. Będzie ona widoczna w wynikach wyszukiwania Google, na stronach partnerskich, w Mapach Google czy na YouTube. Możesz łatwo monitorować, które kanały są najbardziej efektywne i dostosowywać swoją strategię.
  • strony internetowe
  • strony internetowe
  • tworzenie stron internetowych
  • tworzenie stron internetowych
  • tworzenie stron internetowych
  • tworzenie stron internetowych
strony internetowe w Google

Google Ads + SEO

Użytkowanie internetu przez ludzi jest zdominowane przez różnorodne aktywności, z których większość nie wiąże się bezpośrednio z zakupami - aż 96% czasu spędzanego online to chwile bez intencji zakupowej. Dlatego, tworząc strategię marketingową, kluczem jest wielokanałowość.

Które kanały wybrać? Wszystko zależy od specyfiki Twojej branży, konkurencji, wyznaczonych celów biznesowych i dostępnego budżetu. Kombinacja działań w zakresie Google Ads i SEO jest jednym z najefektywniejszych połączeń.

Korzyści z Google Ads są niemal natychmiastowe, dając szybkie rezultaty. W przeciwieństwie do tego, SEO to proces długoterminowy, wymagający cierpliwości, ale w zamian oferujący stabilne i długotrwałe korzyści.

Pozycjonowanie stron internetowych jest planowane w fazach. Specjalista SEO przeprowadza audyt strony, tworzy strategię, identyfikuje potrzeby witryny i planuje etapy działań. Prace te można ogólnie podzielić na działania wewnętrzne (onsite) oraz zewnętrzne (offsite).

Choć nie jest łatwo dokładnie określić, kiedy inwestycja w SEO zacznie przynosić zyski, można być pewnym, że efekty będą bardziej trwałe niż te z płatnych kampanii w Google Ads. Dowodem na skuteczność SEO jest fakt, że z roku na rok przedsiębiorcy zwiększają swoje wydatki na pozycjonowanie średnio o 22,5%. To jasny znak, że opłaca się inwestować w SEO!

Kampania wspólnie ze Studio113

Od lat działamy w branży marketingu internetowego, łącząc w sobie kreatywność z nowoczesnymi technologiami.

Aby kampanie w Google Ads przynosiły wyjątkowe rezultaty, konieczne jest połączenie umiejętności specjalisty ds. kampanii z analitykiem, webdeveloperem oraz copywriterem. W naszej agencji dysponujemy takim zespołem ekspertów. Nasza misja polega na tworzeniu i doskonaleniu kampanii Google Ads, tak by jak najlepiej służyły Twoim celom biznesowym i efektywnemu wykorzystaniu budżetu.

Jako specjaliści SEM rozumiemy, że właściwe zarządzanie budżetem marketingowym jest kluczem do sukcesu firmy. Dlatego stawiamy na optymalizację inwestycji i koncentrujemy się na działaniach, które rzeczywiście przynoszą wartość.

Ale nie ograniczamy się jedynie do Google Ads. W naszej ofercie znajdziesz wsparcie w wielu obszarach marketingu: od tworzenia stron, przez social media, marketing automation, aż po pozycjonowanie. Kampanie w Google to jedynie początek możliwości współpracy z nami.

Posiadamy wiedzę i doświadczenie, by prowadzić kampanie reklamowe, które przyciągną na Twoją stronę wartościowych użytkowników. Jako agencja Google Ads, specjalizująca się w pozyskiwaniu leadów, jesteśmy gotowi wspierać Twoją firmę na każdym etapie jej działalności, niezależnie od branży.

tworzenie stron internetowych
Zainteresowany Google Ads?
Napisz lub zadzwoń i zapytaj o kampanię reklamowę dla Twojej firmy!

Więcej…Ads

  • Kliknięć: 5678

Opieka techniczna

Opieka techniczna

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z WordPress'em, potrzebujesz dedykowanej wtyczki lub szukasz osoby, która zajmie się administracją Twojej strony, bloga lub sklepu internetowego, to jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!

Potrzebujesz pomocy w integracji sklepu z systemem księgowym lub magazynowym? Nie ma problemu - napisz lub zadzwoń do nas! Niezależnie od tego, czy masz małe czy duże wymagania dotyczące witryny, jesteśmy gotowi Ci pomóc i zapewnić rozwiązania, które spełnią Twoje potrzeby.

Tworzenie stron internetowych strony internetowe

Na czym polega opieka techniczna strony internetowej?

Opieka techniczna strony internetowej polega na utrzymaniu strony w dobrym stanie oraz jej ciągłym rozwijaniu.

Może obejmować takie czynności jak: aktualizowanie oprogramowania, tworzenie i wdrażanie nowych funkcjonalności, optymalizacja strony pod kątem wydajności i szybkości ładowania, zabezpieczanie przed włamaniami i atakami botów, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych. Usługa ta jest szczególnie ważna dla stron internetowych, które są intensywnie użytkowane i regularnie aktualizowane, ponieważ pozwala uniknąć problemów technicznych i zapewnia płynne działanie serwisu.

Nasz zespół tworzą programiści i administratorzy z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu różnego rodzaju portali, blogów i sklepów internetowych opartych m.in. na platformie WordPress.

Oferujemy naszym klientom indywidualne pakiety usług, dostosowane do ich konkretnych potrzeb. Realizujemy zadania związane z utrzymaniem, zabezpieczeniem, aktualizacją oraz rozwojem funkcjonalnym Twojej strony lub sklepu. Wszystko to w ramach jednej kompleksowej usługi, ze stałą, comiesięczną opłatą. Od teraz nie musisz się już martwić o włamania, boty, spam, blokady lub inne ograniczenia funkcjonalne. Możesz skupić się na istocie swojej działalności, a my zatroszczymy się o wszystkie kwestie technologiczne.

W czym
możemy pomóc?

  • Administracja

    Wordpress / WooCommerce / Joomla

  • Aktualizacja

    Wordpress / WooCommerce / Joomla / Presta Shop

  • Integracje

    Wordpress / WooCommerce / Joomla / PrestaShop

  • Wtyczki i pluginy

    Wordpress / WooCommerce / Joomla

  • Bezpieczeństwo

    Wordpress / WooCommerce / Joomla / PrestaShop

  • Wydajność

    Każdy rodzaj portalu

Co może się stać, gdy pozostawisz stronę bez opieki?

Gdy pozostawisz stronę bez opieki, może się zdarzyć, że zostanie ona zaatakowana przez osoby lub roboty internetowe, które będą próbowały włamać się na nią lub złamać jej funkcjonalność.

Może też dojść do awarii serwera, na którym jest hostowana strona, co spowoduje jej brak dostępności dla odwiedzających. Brak regularnych aktualizacji oprogramowania lub brak odpowiedniej konserwacji mogą też spowodować spadek wydajności lub pojawienie się błędów. Wszystko to może mieć negatywny wpływ na wizerunek Twojej firmy oraz jej wyniki finansowe.

Dlaczego firmy nie aktualizują swoich stron? Firmy często nie aktualizują swoich stron internetowych, ponieważ brakuje im czasu, albo wiedzy. Może też być tak, że firma zapomniała o swojej stronie lub nie zdaje sobie sprawy z tego, jak ważne jest regularne aktualizowanie. Innym powodem może być brak odpowiednich narzędzi lub brak zasobów finansowych na zatrudnienie specjalisty. Warto pamiętać, że regularne aktualizacje strony są ważne nie tylko ze względu na bezpieczeństwo i wydajność, ale także na pozycję w wyszukiwarkach internetowych i zaufanie klientów do marki.

tworzenie stron internetowych
Pakiety wsparcia technicznego
150PLN

Podstawowy

Miesięczna płatność

Wybieram

500PLN

Rozszerzony

Miesięczna płatność

Wybieram

?PLN

Premium

Miesięczna płatność

Wybieram

tworzenie stron internetowych
Działania w ramach administracji stroną

W ramach profesjonalnej opieki technicznej strony internetowej najczęściej wykonywane są następujące działania:

  • aktualizacja systemu zarządzania treścią (CMS) i wtyczek,
  • backup strony i bazy danych,
  • usuwanie spamu,
  • monitorowanie działania strony i raportowanie o ewentualnych problemach,
  • optymalizacja wydajności strony,
  • zabezpieczanie strony przed atakami hakerskimi,
  • instalacja i konfiguracja rozszerzeń i dodatków,
  • integracja z innymi systemami,

Jeśli prowadzisz stronę lub sklep internetowy oparty o któryś z popularnych systemów zarządzania treścią (CMS), takich jak WordPress, Joomla, PrestaShop, Shoper czy Magento, to nasza opieka techniczna może okazać się dla Ciebie bardzo przydatna. Nasz zespół specjalistów posiada wieloletnie doświadczenie w administrowaniu różnego rodzaju stronami i sklepami internetowymi, opartymi o różne systemy:

  • administracja CMS Wordpres / WooCommerce,
  • administracja CMS Joomla,
  • administracja sklepu internetowego PrestaShop,
  • administracja sklepu internetowego Shoper,
  • administracja sklepu internetowego Magento.

Masz inne rozwiązania? Skontaktuj się z nami - również pomożemy!

Moduły strony internetowej

Jakie funkcjonalności i standardy mogą się znaleźć na stronie?

  • fotogalerie
  • wersje językowe
  • Google Analytics
  • Google Search Console
  • optymalizacje
  • kopie zapasowe
  • domena
  • hosting
  • formularze
  • przyjazne URL
  • system CMS
  • RWD
  • konta pocztowe
  • mapa dojazdu
  • newsletter
  • system rezerwacji
  • system płatności
  • system sprzedaży
  • sklep internetowy
  • moduły społecznościowe
  • blog
  • SSL
  • komentarze
  • wyszukiwarka
  • czat
Odpowiedzieliśmy na Twoje pytania?
Jeśli jest zagadnienie, o którym nie przeczytałeś na naszej stronie, możesz zostawić swój numer, a my oddzwonimy.
Pracujemy w całej Europie

Zaczynaliśmy w Polsce, a z biegiem lat rozwinęliśmy zespół, biura oraz portel klientów na terenie całej Europy. Pracowaliśmy m.in. w Niemczech, Słowacji, Węgrzech, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Belgii, czy Hiszpanii.

  • Wielka Brytania
    • Londyn
    • 85 Great Portland Street

  • Niemcy
    • Hamburg
    • Vierländer Damm 9

  • Polska
    • Grudziądz
    • ul. Dąbrówki 9
    • ul. Jackowskiego 42/13

Więcej…Opieka techniczna

  • Kliknięć: 2459
Pozycjonowanie
© Studio113 Ltd. All rights reserved.