Strony internetowe Chojnice |
Strony internetowe Chojnice
Wysokiej jakości strona internetowa firmy jest szansą na spory rozwój i zdobycie kawałka biznesowego tortu w swojej branży.
Od kilku lat każdy biznes w znacznym stopniu postępuje w kierunku internetu. Z chęcią pomożemy Ci w budowaniu marki nie tylko w Chojnicach, ale i w całym kraju.
Strona internetowa dla firmy z Chojnic
Bardzo nam miło, że odwiedziłeś stronę naszej agencji.
Oznacza to, że trafiłeś tutaj poprzez wpisanie frazy w wyszukiwarce Google (np. Strony internetowe Chojnice), bądź też nasza praca została doceniona przez któregoś z klientów Studio113, co jeszcze bardziej nas cieszy.
Odpowiednia kolorystyka, szybkość działania i wartościowy content to aspekty, którymi można się wyróżnić wśród rosnącej konkurencji. Sprawdź naszą ofertę!
Rodzaje stron internetowych oraz ich rozwój - firmy, instytucje, spółki akcyjne w Chojnicach
-
Strona internetowa "Wizytówka"
Najczęściej spotykana forma strony internetowej wśród firm z Chojnic. Dzięki niej można w pełni prezentować swoją ofertę oraz produkty, a także regularnie komunikować się z odbiorcami, np. w postaci prowadzonego bloga, pomagającego nie tylko budować wizerunek marki, ale i proces pozycjonowania w wyszukiwarce.
-
Strona internetowa "One Page"
Strona internetowa, która praktycznie wszystkie swoje materiały wyświetla na jednej podstronie. Witryna jest podzielona na kategorie tematyczne, które przegląda się po przewijaniu w dół (hasła reklamowe, usługi, dane kontaktowe itp.).
Należy do prostszych witryn, ze zdecydowanie mniejszą ilością treści.
-
Strona internetowa "Landing Page"
Podobna witryna do One Page, jednak ze zdecydowanym nastawieniem na reklamę konkretnej usługi, produktu, koncertu, czy innego wydarzenia. Dominują przede wszystkim hasła, slogany i podstawowe wiadomości, które mają skłonić odbiorcę do kontaktu, wysłania wiadomości, czy też dokonania zakupu.
-
Portal internetowy
Bardzo rozbudowana struktura strony internetowej, przede wszystkim dla instytucji, klubów sportowych i innych podmiotów, zainteresowanych regularną publikacją dużej ilości wiadomości, artykułów, recenzji, zdjęć, filmów itp.
-
Sklep internetowy
Rozbudowany system sprzedaży, przeznaczony dla firm ze sporą ilością produktów. Pozwala na uporządkowane prowadzenie sklepu online, często również jako osobna zawartość stacjonarnego sklepu. Sprzedaż w sieci pozwala na dotarcie do klientów z różnych stron Polski i świata.
-
Pozycjonowanie
Czynność, której potrzebuje każda strona internetowa, jeśli chce być widoczna w wyszukiwarce Google i pozyskiwać klientów. Pozycjonowanie wymaga regularnej pracy, polegającej na promocji wybranych przez siebie zagadnień (fraz kluczowych), m.in. pod postacią tworzonych treści na swojej stronie, czy sklepie internetowym.
Jakie są korzyści z posiadania strony?
- CMS - system zarządzania treścią jest najwygodniejszą formą prowadzenia strony internetowej, bo z poziomu specjalnego zaplecza dla administratorów. Poprzez system w wygodny sposób tworzy i publikuje się nowe treści oraz materiały, a także edytuje dotychczasową zawartość.
- RWD - responsywność (Responsive Web Design) to technika potrzebna każdej witrynie. Budowanie stron w zgodzie m.in. z takimi standardami, pozwala użytkownikom poprawnie wyświetlić całą zawartość na każdym urządzeniu, bez znaczenia na wielkość ekranu laptopa, komputera stacjonarnego, smartfona, czy tabletu.
- Oszczędności - strony www są dość szybko zwracającymi się inwestycjami, bowiem ich zasięg jest znacznie szerszy i długotrwały, aniżeli jest to w przypadku tradycyjnych metod reklamy. Działania w sieci można potraktować jako całodobowego przedstawiciela handlowego, który sprowadza kontrahentów o każdej porze i z różnych regionów.
- Reklama firmy - jeśli prezentuje wysoką jakość - może być najlepszą formą budowy marki. Internet jest głównym źródłem pozyskiwania klientów. Im więcej profesjonalnych treści i materiałów, tym większa szansa na wygranie z konkurencją i powiększanie swojej bazy kontrahentów. Regularna praca pozwoli na wykorzystywanie całego potencjału biznesu.
- Widoczność - na stronę Twojej firmy czekają użytkownicy wyszukiwarki. O tym, jak często odbiorcy znajdą Twój adres firmy, zdecyduje m.in. pozycjonowanie, czyli regularna praca pod określone zagadnienia. To nie tylko czynności typowo pod wyszukiwarkę, ale i w ten sposób pokazujemy klientom, że dane miejsce w wynikach wyszukiwania nie jest przypadkowe.
- Kontakt z klientem - dzięki stronie internetowej i różnym kanałom komunikacji, firma może być bliżej swoich klientów. To zwiększa ich komfort zwłaszcza, jeśli struktury są dopasowane do oczekiwań i preferencji użytkowników - zarówno pod kątem wizualnym, jak i technicznym. Jeśli wszystkie aspekty są dopracowane, to szansa na zadowalającą konwersję jest duża.
- Budowa zaufania - firma poprzez stronę może budować wizerunek eksperta w branży i budować wśród obecnych oraz przyszłych klientów zaufanie. Sporą wartością jest uporządkowana i wartościowa witryna, z której można dowiedzieć się szczegółów dotyczących przedstawianej oferty, a także wiele innych, unikalnych treści. Buduje to wiarygodność firmy.
Firmowe strony Studio113
to:
-
Fachowe doradztwo
-
Wsparcie techniczne
-
Kilkanaście lat doświadczenia
-
Nowoczesny design
-
Zarządzanie poprzez CMS
-
Responsywność
-
Większość klientów ocenia, że prezentacja wizualna wpływa na ich zakupy
-
Ponad połowa internautów uważa, że brak mobilnej wersji strony to lekceważenie klienta
-
Pierwsza ocena klienta jest związana z szatą graficzną strony internetowej
-
Niemal połowa potencjalnych klientów wychodzi, jeżeli strona nie zachęca i jest mało intuicyjna
-
Większość klientów uważa, że wygląd strony internetowej wpływa na wiarygodność
Jak rozpoczyna się współpraca z klientem? Przede wszystkim od rozmowy. Z niej możemy ustalić jakie są oczekiwania, potrzeby i możliwości klienta oraz jak wygląda konkurencja w jego bezpośrednim otoczeniu.
Do tego bardzo przydatne staje się wypełnienie tzw. briefa, czyli ankiety z zagadnieniami dotyczącymi przyszłego projektu. Zebranie garści informacji znacznie usprawnia przygotowanie oferty i warunków współpracy.
- Rozmowy z klientem, poznanie oczekiwań i możliwości, wypełnienie briefa
- Zaproponowanie oferty współpracy i zawarcie umowy
- Otrzymanie od klienta materiałów dotyczących firmy, które pomogą przy projekcie
- Budowa strony internetowej
- Ocena projektu
- Wprowadzanie ewentualnych poprawek i końcowa optymalizacja
- Zakończeniu projektu i podłączenie witryny pod docelową domenę
Jakie funkcjonalności i standardy mogą się znaleźć na stronie?
-
fotogalerie
-
kilka wersji językowych
-
Google Analytics
-
Google Search Console
-
optymalizacja SEO
-
kopia zapasowa strony
-
domena
-
hosting
-
formularze
-
przyjazne linki URL
-
system CMS
-
RWD
-
konta pocztowe
-
mapa dojazdu
-
newsletter
-
system rezerwacji
-
system płatności
-
system sprzedaży
-
sklep internetowy
-
moduły społecznościowe
-
blog
-
SSL
-
komentarze
-
wyszukiwarka
-
czat dla klientów
Strony internetowe dla Twojego biznesu w Chojnicach
Chojnice i okolicą to piękne tereny turystyczne, ale i atrakcyjne miejsce do rozwoju biznesu.
Jeżeli chcesz rozwijać skrzydła i pozyskiwać coraz więcej kontrahentów - nie tylko z Chojnic, ale i całego kraju, to budowa nowej strony internetowej zdecydowanie może się do tego przyczynić.
Firmy w Chojnicach mają jeszcze spore pole do działania w tym zakresie, co jest znakiem, że potencjał pomorskich biznesów nie został jeszcze w pełni wykorzystany.
Chcesz zwiększyć widoczność swojej firmy w sieci? Zadzwoń do nas, wypełnij briefa, albo wyślij wiadomość e-mail. Porozmawiamy o Twoim biznesie i jego możliwościach, aby przygotować najbardziej optymalną ofertę współpracy.
Nasze biuro znajduje się w niezbyt dużej odległości od Chojnic, dlatego chętnie przyjedziemy porozmawiać o szczegółach osobiście. Warto dodać, że swoją opiekę techniczną zapewniamy przez cały czas, co jest gwarantem kontroli i rozwoju Twojej firmy w internecie!
Zostaw swój numer telefonu, aby omówić pierwsze kwestie ewentualnej współpracy!
Chojnice - strony internetowe promocją miasta, firm i biznesu
Chojnice dla biznesu
Chojnice to nieźle rozwinięte, około 40-tysięczne miasto w województwie pomorskim i w malowniczym regionie - Borach Tucholskich. Stanowi bazę do wypadów w inne rejony Kaszub, stąd też co roku pojawiają się tam liczne grupy turystów, m.in. z Niemiec. Wśród atrakcji są chociażby park wodny, czy też pobliskie ośrodki wypoczynkowe w Charzykowach przy Jeziorze Charzykowskim. Chojnice znane są również z prezentujących niezły poziom klubów sportowych. Należy tutaj wspomnieć np. o piłkarskiej Chojniczance Chojnice, czy futsalowym zespole Red Devils Chojnice.
W mieście funkcjonuje niemal cztery tysiące firm, które śmiało mogą zdobywać nowych kontrahentów nie tylko w swoim regionie, ale i całym kraju. Aby jednak do tego doprowadzić, strony internetowe przedsiębiorstw muszą prezentować najwyższy poziom i zauważamy pod tym kątem jeszcze spore rezerwy. Warto odnotować, że w Chojnicach działa klub biznesu, zrzeszający wiele mniejszych i większych przedsiębiorców.
Zaczynaliśmy w Polsce, a z biegiem lat rozwinęliśmy zespół, biura oraz portel klientów na terenie całej Europy. Pracowaliśmy m.in. w Niemczech, Słowacji, Węgrzech, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Belgii, czy Hiszpanii.
Więcej…Strony internetowe Chojnice |
- Kliknięć: 159