Właściciele firmy Energo podczas spotkania z nami w Kwidzynie poinformowali, że ich firma dzieli się na dwa duże działy, które posiadają osobne identyfikacje wizualne (czcionki i kolory) oraz znaki graficzne (logo). Podczas sympatycznej rozmowy przedstawiliśmy pomysł stworzenia dwóch osobnych stron dla każdego z brand’ów, by zachować zastosowaną identyfikację wizualną, a także stworzenie jednej strony internetowej pod jednym spójnym brand’em. Ze względu na wykorzystanie różnych znaków graficznych na szyldach, samochodach oraz w materiałach marketingowych (wizytówki, katalogi itp.), właściciele kwidzyńskiej firmy zdecydowali się podzielić zakres swoich działalności na dwa osobne brandy, z zastosowaniem linkowania zewnętrznego, dzięki któremu można w łatwy sposób przejść z jednej strony na drugą, co dodatkowo wpływa pozytywnie na pozycjonowanie witryn.
Według założeń ta strona miała być przejrzysta i nowoczesna. Oprócz tego właściciele chcieli na niej zamieścić najważniejsze informacje tj. opis firmy, opis oferty, spis wykonanych prac oraz dane kontaktowe. Wychodząc Klientowi naprzeciw, postanowiliśmy stworzyć na stronie głównej sekcję, przedstawiającą firmy, z którymi kwidzyńskie przedsiębiorstwo Energo współpracowało, nie naruszając jednocześnie estetyki całego projektu.
Ze względu na specyfikację firmy oraz obszar jej działalności, właściciele uznali za niezbędne stworzenie trzech wersji językowych witryny:
- polską,
- angielską,
- niemiecką.
Oprócz wersji językowych, indywidualnej szaty graficznej oraz spójności, strona posiada najnowsze oprogramowanie umieszczone na bardzo szybkim serwerze, a także zainstalowany certyfikat SSL.
W opisie projektu warto dodać, że zajmujemy się również opieką techniczną witryny.