Strona główna
Tworzenie stron internetowych
Na pewno nieraz zastanawiałeś się, jak wielu klientów może Tobie przynieść internet. My wiemy!
Dowiedz się, ilu klientów możesz zyskać
Strona internetowa ma przynosić Ci klientów
Zaledwie 9% witryn ma jakiekolwiek wejścia z wyszukiwarki Google, a tylko 2% sklepów internetowych odnotowuje rzeczywistą sprzedaż.
Stworzenie strony internetowej to tylko pierwszy krok - następne są nawet ważniejsze - dlatego tak istotne jest, z kim przemierzysz tę drogę.
Opieka techniczna
Zespół specjalistów w marketingu
Nasz kilkunastoosobowy zespół gwarantuje Ci kompleksową obsługę w każdym zakresie marketingu Twojej firmy.
Wiele działów
Jeden cel
Twoje wsparcie w IT
-
Webdeveloperzy
Programiści, którzy zaprogramują stronę internetową, sklep lub aplikację.
-
Copywriterzy
Bez ich udziału nie powstałoby tak wiele dobrych tekstów reklamowych!
-
Seowcy
Nasi dzielni specjaliści od zdobywania wysokich pozycji w wyszukiwarce Google.
-
Graficy
Zaprojektują dla Ciebie atrakcyjną stronę, logo, wizytówkę i wszystko co potrzebne.
-
Opiekunowie
Dbają o prawidłowy przepływ informacji i raporty o Twojej stronie.
Jesteśmy dumni z efektów
naszej pracy
-
10
Lat doświadczenia w stronach i SEO
-
150+
Zrealizowanych projektów w Europie
-
1 mln
Liczba użytkowników na stronach naszych klientów
Strony internetowe, czyli lubimy to, co robimy!
-
Kasjan
Webdeveloper
-
Tomek
SEO
-
Ania
Copywriter SEO
-
Mateusz
Account Manager
-
Monika
Copywriter SEO
-
Kacper
Webdeveloper
-
Kasjan
Webdeveloper
-
Tomek
SEO
-
Ania
Copywriter SEO
-
Mateusz
Account Manager
-
Monika
Copywriter SEO
-
Kacper
Webdeveloper
Posłuchaj osób, które już powierzyły nam marketing swoich firm. W końcu najlepiej słuchać praktyków, mogących uczciwie ocenić jakość usług, prawda?
-
Alexandra Całko-Nowaczek
„Jestem zachwycona. Projekt strony internetowej przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.“ -
Alexandra Całko-Nowaczek
„Jestem zachwycona. Projekt strony internetowej przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.“ -
Alexandra Całko-Nowaczek
„Jestem zachwycona. Projekt strony internetowej przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.“
Zasługujesz na najlepszą opiekę IT.
Taką, jaką już otrzymały firmy, z którymi skutecznie działamy.
-
Tobacco Of Poland
-
Branday
-
Abit
-
Budos
-
Unia
-
Hanplast
-
Mpc
-
Tomikop
-
Grupa Euromedica
-
Energo
-
Sezon Tlenu
-
Soltrado
i na tym, by zdobyła ona silną pozycję w internecie,
to trafiłeś w dobre miejsce!
Jeśli nie ma Ciebie na pierwszej stronie wyników, to nie ma Ciebie wcale. Liczy się każdy wzrost i każda pozycja. Twoje wyniki, to Twoje paliwo w marketingu.
46% zapytań w Google to wyszukiwanie lokalne. Pozostałe dotyczą ogólnokrajowych fraz.
Oznacza to, że zarówno w globalnym, jak i lokalnym rynku, SEO ma ogromne znaczenie i może Tobie przynieść wielu potencjalnych klientów.
Obecnie nasz zespół pomaga firmom w wielu dziedzinach marketingowych, z naciskiem na strony internetowe oraz pozycjonowanie.
Agencja Studio113 funkcjonuje na rynku IT od 2012 roku, zajmując się najpierw wyłącznie projektowaniem stron internetowych.
Skutecznie łączymy te dwa segmenty - najpierw budując estetyczną i najlepszą technicznie witrynę firmy, a potem skutecznie ją rozwijając. Nowoczesność i użyteczność w jednym. W każdym przypadku staramy się dokładnie poznać branżę klienta oraz jego potrzeby. Sprawdzamy też trendy, jak i funkcjonowanie konkurencji, aby wybrać optymalną strategię rozwoju danego biznesu.
Wpadnij do nas na kawę i opowiedz nam o swoim biznesie!
Od
220PLNStrona WWW
Miesięczna płatność
- Opieka nad stroną
- Aktualizacje
- SEO w Google
- Projekty graficzne
Od
590PLNSEO lokalne
Miesięczna płatność
- Opieka nad stroną
- Aktualizacje
- SEO w Google
- Projekty graficzne
Od
990PLNOpieka IT
Miesięczna płatność
- Opieka nad stroną
- Aktualizacje
- SEO w Google
- Projekty graficzne
Dlaczego warto
posiadać własną
stronę internetową?
-
CMS
Każda nasza witryna posiada CMS, czyli system zarządzania treścią, który ułatwia prowadzenie swojej witryny z poziom panelu administratora. W szybki sposób może publikować nowe artykuły oraz multimedia, a także korygować dotychczasowe materiały, jakie pojawiły się dla użytkowników. -
RWD (mobilność)
W czasach rozwoju technologii, dostępu do informacji potrzebuje w każdej chwili. Technika RWD (Responsive Web Design) to tzw. responsywność, czyli strona internetowa dopasowuje się do rozmiary wyświetlacza - komputera stacjonarnego, laptopa, smartfona, czy tableta. -
Oszczędności
Budowa strony internetowej to zdecydowanie korzystna inwestycja, ponieważ może ona przynieść znacznie więcej klientów z wielu regionów, aniżeli tradycyjne metody promocji. Działania marketingowe w sieci to optymalizacja kosztów i maksymalizacja zysków, bowiem reklamujesz swoją ofertę przez cały czas wśród wielu odbiorców. -
Promocja firmy
Strona internetowa może być znakomitą reklamą firmy, jeśli prezentuje na niej wysoką jakość. Konkurencja nie próżnuje, dlatego tylko odpowiednim przedstawienie swojej oferty oraz unikatowym contentem (artykuły, poradniki, ciekawostki, recenzje itp.) można przekonać do siebie spore grono kontrahentów. Systematyczna praca nad rozwojem strony - w postaci również wartościowych treści - może pozwolić rozwijać skrzydła biznesowi. -
Widoczność w sieci
Na Twoją stronę czeka wyszukiwarka Google i tylko od Ciebie zależy, jak bardzo będzie w niej widoczna na ważnych dla Ciebie frazach. Pozycjonowanie pozwala otworzyć się na szerokie możliwości w sieci, pokazując ofertę i pozwalając na kontakt - np. poprzez e-mail - o każdej porze. -
Kontakt z klientem
Każda strona internetowa jest budowana pod klientów. Odbiorcy mają bowiem swoje preferencje upodobania i przyzwyczajenia, dlatego im lepiej dopasowana witryna pod nich, tym większa konwersja. Mowa tutaj zarówno o aspektach technicznych, jak i wizualnych. Im lepiej prezentujesz się poprzez swoją domenę, tym większe zadowolenie obecnych i przyszłych kontrahentów.
Zaczynaliśmy w Polsce, a z biegiem lat rozwinęliśmy zespół, biura oraz portel klientów na terenie całej Europy. Pracowaliśmy m.in. w Niemczech, Słowacji, Węgrzech, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Belgii, czy Hiszpanii.
-
Wielka Brytania
Londyn
- 85 Great Portland Street
-
Niemcy
Hamburg
- Vierländer Damm 9
-
Polska
Grudziądz
- Dąbrówki 9
- Dworcowa 49/33
Jakie funkcjonalności i standardy mogą się znaleźć na stronie?
-
fotogalerie
-
wersje językowe
-
Google Analytics
-
Google Search Console
-
optymalizacje
-
kopie zapasowe
-
domena
-
hosting
-
formularze
-
przyjazne URL
-
system CMS
-
RWD
-
konta pocztowe
-
mapa dojazdu
-
newsletter
-
system rezerwacji
-
system płatności
-
system sprzedaży
-
sklep internetowy
-
moduły społecznościowe
-
blog
-
SSL
-
komentarze
-
wyszukiwarka
-
czat
-
RozmowaSpotkanie z naszym doradcą, podczas którego omówimy założenia projektu.
-
Oferta współpracyAnaliza projektu zakończona dedykowaną ofertą współpracy.
-
Podpisanie umowyObustronne podpisanie umowy na wykonanie usługi.
-
Przekazanie materiałówPrzekazanie nam wszystkich materiałów, które okażą się pomocne przy budowie witryny.
-
Budowa stronyStworzenie strony internetowej przez naszych najlepszych specjalistów w budowie WWW.
-
Przedstawienie projektuPrzekazanie wstępnego projektu strony pod Twoją ocenę.
-
PoprawkiWskazanie i wdrożenie ewentualnych poprawek.
-
Optymalizacja stronyKońcowa optymalizacja strony poprzedzone testami naszych specjalistów.
-
Publikacja strony internetowejKoniec budowy i publikacja strony w Internecie.
Ostatnio zrealizowane projekty
Sprawdź projekty stron internetowych oraz sklepów online, jakie stworzyliśmy dla naszych klientów z wielu różnych branż!
Niektóre rzeczy są bardzo indywidualne, a niektóre uniwersalne. W tej drugie grupie znajdują się pytania, które naturalnie u większości z Was pojawiają się w głowie już na samym początku refleksji związanych ze stronami internetowymi, pozycjonowaniem, czy też e-commerce.
-
Kiedy moja strona będzie w TOP 10?
Zabieg optymalizacji i pozycjonowania strony w wyszukiwarce to złożony i długotrwały proces. Oczywiście są frazy, na które można już w kilka miesięcy przebić się na wysokie pozycje. Są i takie, w których zdobycie pozycji lidera może potrwać latami, a i czasami może się nawet okazać po prostu nieosiągalne.
-
Czym się różni zdobywanie klientów na FB od Google?
Najprościej mówiąc: w Google to klienci znajdują Ciebie (przez wpisanie konkretnej frazy). Na Facebooku to Ty szukasz klienta i narzucasz mu się reklamą.
-
Jaki jest najlepszy system CMS?
Wordpress, Joomla, a może Prestashop? Najlepszy system to taki, który jest dopasowany do potrzeb Twojej branży, Twojego budżetu i przede wszystkim zakładanych celów. Bez obaw, od tego jesteśmy, by wspólnie znaleźć optymalne rozwiązanie.
-
Czy SEO jest dla mnie?
Na pewno SEO nie jest dla wszystkich. W niektórych branżach wystarczy bezpłatna wizytówka Google, która "zrobi robotę". Nie pozwól sobie wciskać każdej usługi, jeśli nie jest to poprzedzone dobrą analizą Twojej branży i Twojego biznesu.
-
Czym się różni kampania reklamowa (Ads) od SEO?
W kampaniach reklamowych takich jak Google Ads, Facebook Ads itp., efekty uzyskujemy prawie natychmiast. Opłacamy budżet, tworzymy skuteczną kampanię i od razu osiągamy cele. Gdy kampanii się kończy, kończą się też nowi klienci. Bez stałego dopływu paliwa nic nowego się nie pojawi. W SEO efekty utrzymują i wzrastają przez wiele lat i finalnie jest to tańszy proces pozyskiwania klientów dla Twojej firmy.
-
Adsy czy pozycjonowanie?
Naturalnym jest myśleć o wyborze. Domyślasz się pewnie, że najskuteczniej jest łączyć te działania i rozszerzać kanały zdobywania zainteresowanych naszymi usługami czy produktami. Choć to sprawa złożona, to jeśli chcesz koniecznie wybrać, można przyjąć mocne uproszczenie. Szczególnie na początku warto myśleć o adsach (np. przy rozkręcaniu sprzedaży), a długofalowo głównie o seo. Finalnie należy po prostu łączyć te sprawy, bo jeśli chcesz dojechać daleko, to najstabilniej w samochodzie, a nie na motorze.
-
Atrybut linku - znaczenie w link buildingu
poniedziałek, 12 września, 2022
-
Jak reagować na negatywne komentarze
poniedziałek, 8 sierpnia, 2022
-
Czy kolorystyka strony internetowej ma znaczenie?
piątek, 10 czerwca, 2022
-
Google Developers Logo
-
Google Fonts Logo
-
Google Store Logo 2020
-
Google Workspace Logo
Strony internetowe - możliwości rozwoju biznesu
Strony internetowe to dzisiaj jeden z najważniejszych, o ile nie najważniejszy aspekt, który decyduje o rozwoju biznesu. W zasadzie każda firma chcąca się rozwijać, powinna posiadać swoją stronę internetową i walczyć z konkurencją o jak największą liczbę klientów. Pamiętajmy jednak, że sam fakt posiadania witryny nie przyczyni się od razu do zwiększenia zysków. Aby tak się stało, wizytówka firmy w sieci musi być prawdziwą jej prezentacją - estetyczną, funkcjonalną, z odpowiednio dużą ilością merytorycznych treści. Wszystko po to, aby przyszły klient miał pewność, że skontaktuje się z profesjonalistami.
Ważnym argumentem w kontekście tego, czy firma zdecyduje się na prowadzenie swojej strony internetowej, jest nieporównywalnie zwiększony zasięg dotarcia do klienta. Działanie stacjonarne w pewnym sensie mocno ogranicza liczbę kontrahentów, przy czym działania w sieci mogą być motorem napędowym biznesu i docierać do odbiorców zainteresowanych usługą nie tylko w danym regionie, ale i w całym kraju, czy też z innych miejsc na świecie, jeśli witryna ma kilka wersji językowych.
Strony internetowe dla firm
Firmową stronę internetową można porównać do wirtualnego biura, w którym przyjmuje się potencjalnych klientów. Tak jak biuro stacjonarne może się prezentować wybornie - tak samo witryna powinna sprawiać wrażenie estetycznej i dawać poczucie profesjonalizmu oraz zaufania już od pierwszej sekundy po wpisaniu adresu. Im lepsze wrażenie, tym większa szansa na kolejnego klienta.
Strony internetowe - tak jak wspomnieliśmy, nie mogą być pozostawione same sobie. Przyjazna szata graficzna i aspekty techniczne to jedno, ale aby zapewnić sobie ruch użytkowników, konieczna jest ciągła praca wokół niej. Odpowiednią widoczność w wyszukiwarce Google można w naturalny sposób wypracować poprzez pozycjonowanie, czyli m.in. umieszczanie unikalnych, wartościowych treści, powiązanych bezpośrednio z branżą, w jakiej działa dana firma. Jednym z wielu rozwiązań publikacji contentu jest blog firmowy, dzięki któremu przedsiębiorca jest w stanie budować swój wizerunek i pozycję eksperta w branży.
- Kliknięć: 327086