Skip to main content

Oferta na pozycjonowanie lokalne

Standard

590

Miesięcznie
Umowa na minimum 12 miesięcy

  • Opcja dostępna Analiza słów kluczowych
  • Opcja dostępna Copywriting
  • Opcja dostępna Analityka
  • Opcja dostępna Optymalizacja strony
  • Opcja dostępna Optymalizacja treści
  • Opcja niedostępna Optymalizacja linków
  • Opcja niedostępna Link building
Biznes

1090

Miesięcznie
Umowa na minimum 12 miesięcy

  • Opcja dostępna Analiza słów kluczowych
  • Opcja dostępna Copywriting
  • Opcja dostępna Analityka
  • Opcja dostępna Optymalizacja strony
  • Opcja dostępna Optymalizacja treści
  • Opcja dostępna Optymalizacja linków
  • Opcja dostępna Link building
Premium

1590

Miesięcznie
Umowa na minimum 12 miesięcy

  • Opcja dostępna Analiza słów kluczowych
  • Opcja dostępna Copywriting
  • Opcja dostępna Analityka
  • Opcja dostępna Optymalizacja strony
  • Opcja dostępna Optymalizacja treści
  • Opcja dostępna Optymalizacja linków
  • Opcja dostępna Link building

Czym jest pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne jest skupione wokół uzyskania najlepszych miejsc w wyszukiwarce Google na frazy w Twojej miejscowości lub regionie. Nie jest natomiast nastawione na wyszukiwania krajowe. Jeśli np. masz salon fryzjerski w Poznaniu, to będziesz szukał klientów tylko w swoim regionie. Nie potrzebujesz, by wyszukiwał Twoich usług ktoś z Warszawy. W takim przypadku oferta na pozycjonowanie lokalne jest właśnie dla Ciebie.

Co możesz zyskać dzięki pozycjonowaniu lokalnemu?

  • Większy ruch klientów na stronie internetowej ze swojego regionu,

  • Większą liczbę klientów z Twoich okolic,

  • Większa sprzedaż produktów i usług.

Porównanie pakietów

Standard Biznes Premium
Liczba tekstów w miesiącu 2 4 7
Liczba znaków w tekście 2 - 3 tys. 2 - 3 tys. 2 - 5 tys.
Analiza słów kluczowych Opcja dostępna Opcja dostępna Opcja dostępna
Copywriting Opcja dostępna Opcja dostępna Opcja dostępna
Analityka Opcja dostępna Opcja dostępna Opcja dostępna
Optymalizacja strony Opcja dostępna Opcja dostępna Opcja dostępna
Optymalizacja treści Opcja dostępna Opcja dostępna Opcja dostępna
Optymalizacja linków Opcja niedostępna Opcja dostępna Opcja dostępna
Link building Opcja niedostępna Opcja dostępna Opcja dostępna

Najczęściej zadawane
pytania

Co to jest analiza słów kluczowych?

Analiza słów kluczowych jest jednym z pierwszych kroków w procesie pozycjonowania. Dzięki niej możemy sprawdzić m.in. to, na jakie frazy promuje się konkurencja i jakie zapytania w wyszukiwarce Google wpisują potencjalni klienci.

Co oznacza optymalizacja linków?

Optymalizacja linków na stronie internetowej jest czynnością poprawiającą adresy URL, aby te były jak najbardziej czytelne i jasne dla odbiorcy. W skład tych działań wchodzi także usunięcie nieaktualnych oraz niedziałających odnośników na stronie.

Czym jest copywriting?

Copywriting to lwia część pozycjonowania każdej strony internetowej, jeśli chcesz zaistnieć w sieci i w wyszukiwarce Google. Copywriting to pisanie treści, prezentujących wysoką jakość zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarki. Treści te mogą być artykułami, poradnikami, opisami produktów, opisami usług, definicjami itp. Wszystkie wpisy powinny być optymalnie nasycone słowami kluczowymi, ważnymi dla Twojej firmy. Kluczowym aspektem jest także to, iż każdy tekst musi być unikalny.

Content marketing

Content marketing jest tworzeniem materiałów związanych firmą lub branżą, których adresatami są klienci z różnych kanałów pozyskiwania, tj. na strony internetowej, blogów branżowych, portali informacyjnych, czy mediów społecznościowych - Facebook, Twitter, Instagram, Youtube itd.

Na czym polega optymalizacja strony?

Optymalizacja strony internetowej polega na dostosowaniu witryny - w tym także kodu - do wszystkich technicznych wytycznych wyszukiwarki Google. Spełnienie podstawowych wymagań pozwala nam przejść do kolejnych etapów rozwijania Twojej strony internetowej i działania w kierunku poprawy miejsc w wynikach wyszukiwania.

Na czym polega optymalizacja treści?

Optymalizacja treści jest niczym innym niż poprawa i uporządkowanie wszystkich informacji tak, aby były przyjazne i czytelne zarówno dla użytkowników, ale również i robotów Google.

Co to jest link building?

To pozyskiwanie wartościowych linków na innych stronach internetowych, które będą prowadziły do Twojego adresu. Im więcej wysokiej jakości stron rekomendujących, tym lepiej dla Twojej pozycji w wyszukiwarce.

Analityka funkcjonowania witryny

Na bieżąco należy monitorować wszystkie statystyki pojawiające się w związku z funkcjonowaniem Twojej strony internetowej, w tym m.in. liczba wizyt i konwersja. Przydają się do tego płatne narzędzia analityczne, chociażby Senuto, Ahrefs, Semstorm, czy SeoStation. Dane te pozwalają monitorować i optymalizować wszystkie działania w sieci.

Efekty przemawiają za nami

Efekty pozycjonowania

Wykres z efektami naszej dwunastomiesięcznej pracy na stronie abcflorysty.pl. W niecały rok z zerowego wskaźnika fraz w TOP10, awansowaliśmy na aż 250 fraz!

Efekty pozycjonowania

Wykres z efektami naszej pracy w sklepie internetowym Florysta24.pl. Ponad dwa lata działań pozwoliło z jednej frazy w TOP3 wskoczyć na poziom około 100 fraz w TOP3.

Kto już z nami zwiększył ruch na swojej stronie?

oferta pozycjonowania - ABC Florysty
Oferta pozycjonowania - Euromedica
Oferta pozycjonowania - Energia Taniej
Oferta pozycjonowania - Tobacco of Poland
GKSOlimpia.com
Oferta pozycjonowania - Florysta24
FaLang translation system by Faboba
Pozycjonowanie
© Studio113 Ltd. All rights reserved.